Десять тез хорошого директора

0

Як стати хорошим директором? Спробуємо проаналізувати ситуацію і дамо вектор правильного вирішення питання.
«Ми — єдине ціле»

IMG_9087

Хороший директор — особистість, здатна визначити мету і дії. Талановитий лідер розуміє, чим вище самооцінка члена колективу, тим з більшим ентузіазмом він буде вирішувати поставлені завдання.

Теза 1 Чи не відривайтеся від колективу. Підбадьорюйте і захоплює його за собою. Підкреслюйте незамінність ваших співробітників. Тримайте розумну дистанцію. Хороший директор — це авторитет.
«Я — оратор»

Хороший директор повинен володіти мистецтвом спілкування та ораторським майстерністю, відстоюючи інтереси колективу.

Теза 2 Якнайбільше спілкуйтеся. Відчувайте настрій співрозмовника. Пройдіть курси з розвитку комунікативних якостей.
«Я приймаю відповідальність»

Ідеальний директор — це керівник, що бере на себе всю повноту відповідальності. Висока моральність і чесність по відношенню до колективу повинна бути основною нормою поведінки хорошого директора. Загальні інтереси повинні домінувати над особистими. Такого роду якості поступово стануть взірцем для наслідування.

Теза 3 Ставтеся до підлеглих як до своїх дітей.
«Ентузіазм — наша сила»

Як стати хорошим директором без ентузіазму? Навряд чи це можливо. Ентузіазм — це та енергетика, без якої директор не здатний зарядити і захопити за собою колектив. Ентузіазм є основною частиною авторитету справжнього лідера. За це цінують і поважають.

Теза 4.Станьте зразком робочої фанатичності для колективу. Розкрийте цінність ідеалів. Поставте захоплюючі цілі. Кожній задачі надайте інтерес.
«Я бачу в тобі людину»

Є симпатія, а є емпатія. Емпатія — поняття ширше. Воно передбачає не тільки добрі почуття до об’єкта, а й облік його емоційного стану, духовний та інтелектуальний ареал. Емпатія — це тонке інтелектуальне співпереживання.

Теза 5 Будьте добрі до людей. Щоб стати хорошим директором, змініть світогляд. Випромінюйте добро і проявляйте турботу в кожному вашому вчинку.
«Мені довіряють»

Довіру колективу неоціненний скарб. Не володіючи сумою інформації, колективу залишається приймати на віру все, сказане директором. Вірність своїх слів керівник закріплює справами. Тільки такий стан речей є успіхом довіри.

Теза 6 Оцініть ступінь довіри колективу. При необхідності скористайтеся послугами психолога. Намітьте правильні відносини, що ведуть до взаємної довіри.
«Хороший керівник завжди трошки ледачий»

Як стати хорошим лідером колективу без уміння довіряти людям? Думається, що підозрілість тут є гальмуючим фактором. І навпаки, відносна автономність в діях співробітників часто приводить до успіху. Парадоксально, але факт: хороший керівник ледачий керівник.

Теза 7 Співробітник має право помилятися. Не спотикаючись, дитина не навчиться ходити. Чи не контролюйте кожну дію підлеглого. Частіше давайте їм завдання і заохочуйте. Це виробляє відповідальність і самоконтроль.
«Ми стресу не по зубам»

В роботі колективу зустрічаються іноді непередбачені обставини, які призводять до стресових ситуацій. Самовладання і витримка є незамінними якостями, здатними запобігти паніці. Необхідно в будь-якій ситуації бути абсолютно спокійним. Інакше ця стаття «як стати хорошим керівником» — не для Вас.

Теза 8 Тренуйте волю. Вона допоможе в управлінні роботою. Дозволяйте собі розслабитися і відпочити. Правильно оцінюйте свої можливості.
«Ми — команда»

Директор — це особистість, здатна об’єднати і повести до мети. Його команда повинна бути монолітним конгломератом, з тим сполучною ланкою, яка розуміє потреби кожного члена колективу і володіє професіоналізмом.

Теза 9 Ніщо так не згуртовує колектив як спільний відпочинок.
«Я знаю, що і як робити»

Ваш талант, ерудиція, набутий досвід мають сприяти рішенням задач в форматі новаторства. Сполуки жорсткої прагматичності по відношенню до справи і гнучкою лояльності до поглядів ваших співробітників — успішний шлях до досягнення поставленої мети.

Теза 10. Працюйте над собою. Підвищуйте особистий досвід і досвід колективу

Як видно з наведених тез, стати хорошим керівником не складно. Лідер колективу повинен завжди бути в курсі життя працівників. Утримувати особистого водія не завжди є можливість. Встигати скрізь і завжди таксі — ось ваш вибір.

Схожі записи:

Поделиться.

Об авторе:

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок