Джентльмени віддають перевагу — елегантність

0

Чим може прикрасити себе справжній чоловік? На мій упереджений жіночий погляд, варіантів дуже мало: ну краватка, ну окуляри: ось, мабуть, і все (татуювання та «золота ланцюг на дубі том» в розрахунок не приймаються). Доводиться визнати, що декоративний арсенал, який перебуває в розпорядженні сильної статі, досить мізерний. Ймовірно, саме в цьому криється причина того неослабного інтересу, який чоловіки відчувають до речей невидимим, нечутним, підсвідомим і невідчутним.

konservativ_1

Я маю на увазі, звичайно, аромати. Парфумерія (на відміну від косметики) зовсім не є територією, на яку вхід дозволений тільки жінкам. Це прекрасно розуміють і виробники, приділяючи чоловічим запахам неабияку частку уваги та інвестицій.

Вважається, що чоловіча парфумерія відрізняється від жіночої тим, що в ній не так сильно відчуваються квіткові ноти акцент робиться на шкіряні, деревні, цитрусові і так звані «папоротеві» компоненти. Однак в останні роки парфумери досить відверто акцентують в чоловічих ароматах саме квіткові відтінки. Особливою популярністю користуються шавлія, лаванда і герань: таке поєднання присутній, наприклад, в Casran (Parfums Chopard), Eternity (Calvin Klein), Гюго (Hugo Boss). Так що розмежування чоловічої і жіночих запахів досить умовно, особливо якщо взяти до уваги розквіт ароматів «унісекс», що спостерігався в 90і роки (cKOne і cKBe (Calvin Klein), GFF (Gianfranco Ferre), Dalimix (Parfums Salvador Dali)).

Проте, історія розвитку чоловічої парфумерії виявляє ряд цікавих тенденцій. Сьогодні ми поговоримо про тих ароматах, які без натяжок можна віднести до категорії класичних: їх із задоволенням використовують джентльмени різного віку і професій, що вибирають спокійний, аристократичний, трохи консервативний стиль в одязі й поведінці.

Діапазон стриманоелегантних запахів дуже широкий. Почнемо з парфумерного «​​довгожителя» Knize Десять, випущеного австрійською фірмою Knize в 1927 році. Це дуже шляхетний, неяскравий запах і донині надходить у продаж і має чимало шанувальників завдяки вдалому поєднанню сухих шкіряних і м’яких деревних відтінків. Згодом на ансамбль «шкіра і дерево» робили ставки багато парфумери: і Dolce & Gabbana в ароматі хлопця, і Givenchy в Givenchy Gentleman, і домініканець Оскар де ла Рента в хіті 1999 Оскар хлопця.

Звичайно, говорячи про класичних ароматах, мушу згадати марку Guerlain: за 162 роки свого існування ця фірма створила цілий ряд вишуканостильних ароматів. Народжений в 1965 році Звичка Руж особливо любимо досвідченими процвітаючими чоловіками, які ведуть активний спосіб життя і в будь-якому віці прагнуть підкорювати жіночі серця: до складу його входить свіжа цитрусовая нота, яка незабаром розчиняється в теплій, м’якій, трохи солодкуватою чуттєвості (такий акорд називається бальзамічним ). Внизу, в базовій ноті шкіра і ваніль.

Дуже вдалим вийшов і герленовськім спадщини: тут у гру вступає перець, що надає аромату гостроту і бадьорість. Ще один класичний аромат від Guerlain називається Vetiver: як випливає з назви, в ньому присутня ветивер рослину, не обділені увагою парфумерів: під такою назвою в різний час випускали одеколони фірми Роджер & Галле, Annick Goutal, Ентоні Пуч, Carven, Azzaro. Нічого дивного: в ароматерапії олія цієї чудової рослини застосовується для боротьби з депресіями і для еротичного масажу.

В останні роки на ниві класичної чоловічої парфумерії сходять все нові і нові шедеври. Шаленою популярністю у всьому світі, та й у нас, користується аромат Fahrenheit (Christian Dior). На жаркому сандаловому тлі химерно переплітаються пряні ботанічні мелодії жимолості і глоду, в результаті виходить незвичайно своєрідний і добре впізнаваний букет. Композиція вийшла не тільки ошатною, але і лаконічновиразною, що, мабуть, і визначило її успіх в ділових колах.

Не настільки знаменитий аромат Basala (Shiseido) має, тим не менш, пристрасних шанувальників, що не проміняють його ні на що інше: секрет криється в автентичному орієнтальному флёре, присутньому практично у всіх творіннях цієї фірми. Поєднання терпкою шкіри і сандалових глибин робить цей запах безкомпромісно чуттєвим, але ця таємниця ретельно приховується за бездоганнострогими цитрусоволавандовими дверцятами.

Більш енергійно характер має що з’явився в 1986 році аромат Xeryus (Givenchy), що робить його надзвичайно привабливим для амбітних молодих переможців. Це дуже інтернаціональна, щоб не сказати космополітичне — творіння, в якому гармонійно поєднано суперечливі образи сучасного світу (сухі степові трави, гарячий південний вітер, сексуальна амбра, шумне міське ранок).

Слід визнати, що одну з найбільш вдалих і сучасних альтернатив пропонує фірма Chanel: я маю на увазі чоловічу версію аромату Allure. Його творці віртуозно жонглюють контрастами: в аскетичній коричневої упаковці, нагадує не про шоколад, а про сутанах католицьких ченців, укладений досконалий союз свіжого бергамоту і дурманних східних прянощів. Цей запах демонструє абсолютну бездоганність смаку і, незважаючи на свій орієнтальний характер, може бути рекомендований для використання в першій половині дня.

Безумовно, найвищої оцінки заслуговують і такі аромати, як динамічний Ricci Club (Nina Ricci), притягальний Фото (Lagerfeld), і, безумовно, розкішний царя (Van Cleef & Arpels). До речі, наступного року Van Cleef & Arpels обіцяють порадувати прихильників класичного стилю новим парфумерним сюрпризом.

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок