Імідж привабливої ​​жінки

0

Звичайно ж , несправедливо говорити про особистій чарівності як про прерогативи жінок , але і заперечувати його важливість для представниць жіночої статі — грішити проти істини . Приваблива жінка користується увагою , її емоції працюють в позитивному режимі , а всі фізіологічні процеси підживлюються « сонячною енергією » визнання її безумовних переваг . Жінка покликана бути постійним конструктором своєї привабливості , шарму та іміджу.

imagstudio3

 

Чоловічий імідж менш варіативний , а тому більш одноманітний. Що потрібно чоловікові , щоб бути привабливим? Розум , нормальна фігура , елементи зовнішньої естетики — зачіска , одяг . Для жіночого іміджу цього мало. По кожній позиції є ряд специфічних вимог. Чи потрібно жінці бути розумною ? Жінка повинна бути досить розумною , щоб , принаймні , не говорити багато дурниць . Але в той же час жінка , яка говорить тільки розумні і серйозні речі , нецікава переважній більшості чоловіків .

Соціальне значення жіночої чарівності обумовлено реальною роллю жінки у суспільстві. Саме вона , на думку філософа Н. О. Лоського , « є носієм гносеологічного і онтологічного оптимізму».

Жіноча чарівність самим безпосереднім чином формує душевний склад дітей , впливаючи таким чином на селекцію генофонду нації. Чарівність жінок зумовлює форми поведінки чоловіків. У Дж. Гарібальді є такий вираз : «Цінність зерна визначається його урожайністю , цінність людини — тією користю , яку він може принести своєму ближньому». Пассіонарскіе можливості жінки зумовлюють її величезну людинознавчу роль в житті суспільства , а тому зобов’язують її бути чарівною для успішного виконання цієї місії.

Жінка ні в якому разі не повинна зупинятися на досягнутому! Навіть якщо імідж знайдений і вдалий, це зовсім не привід спочивати на лаврах. Відкрию маленький чоловічий секрет: жіноче одноманітність в поведінці , зовнішності , приготуванні їжі , сексі невблаганно провокує чоловіка на пошуки іншої .

Міняйтеся , дивуйте нас ! Кілька днів поспіль бути в одній і тій же одязі — груба помилка ! Навіть протягом дня є сенс вносити в свою зовнішність нові штрихи — достатньо мати в сумочці зайві намиста , хустинку і вчасно їх витягувати . Аксесуари творять чудеса!

Чи треба говорити про необхідність змінювати свій образ протягом життя ? Озорная чолочкою хороша в юності , у зрілі роки ж — смішна і недоречна. Чи не живіть в « ретро- пастці » , а вчіться вірно відчувати себе в часі і створювати вікової шарм , дивовижний приклад якого можна було спостерігати в англійському телесеріалі « Заможна жінка». Героїня показана в динаміці віку — ось вона вже 80 -річна , а скільки у неї чарівності , гідності ! І серед наших актрис і акторів таких чимало.

Особистісних якостей , завдяки яким можна стати авторитетним , шанованим , бажаним в будь-якій компанії , досить у кожного. Просто комусь потрібно менше працювати над собою , а комусь більше . Недотепно ? Погана пам’ять? Не можете продекламувати вірші до місця і часу? Не сидіть склавши руки : читайте більше розумних і смішних книг , тренуйте експромт — пам’ять.

Жінка обов’язково повинна мати гарне здоров’я. На неї лягає значно більше турбот , ніж на чоловіка . Прес життя важкий, але при цьому їй треба залишатися чарівною і бажаною.

Найважливіший елемент іміджу жінки — зовнішній вигляд : одяг , зачіска … Тут простір для фантазії нескінченний. Діловим жінкам ми зазвичай рекомендуємо використовувати « демократичну » стрижку. Як стверджував англійська стиліст -перукар Відал Сесун , при такій стрижці « досить вимити і висушити голову , а потім просто струснути нею ».

Специфічна риса іміджу жінки — вміння плести нитка спілкування. Більшість наших співвітчизниць про нього і не думають. Вони згадують про це , коли їм хочеться , але ж якщо в кожній миті спілкування не тренувати свої навички , то в момент , коли вони знадобляться , нічого не вийде .

Нарешті , велике мистецтво жінки — створювати ефект погляду і вихідного від нього світіння. Щоб чоловік відчував : зараз йому дозволена тільки така далека дистанція спілкування , тепер — середня і — ближня … Уміння жінок випромінювати очима такі флюїди дуже цінується чоловіками. Вихована жінка не завжди може сказати чоловікові про своє сокровенне , а тому вона повинна вміти говорити очима. Мова погляду для жінки — вища форма спілкування.

Важливо розуміти , що привабливою може і повинна бути кожна жінка , незалежно від зовнішніх даних або роду занять. Не слід забувати про це і сучасним « бізнесвумен ». Класичний приклад ділової жінки , постійно піклується про свій імідж — «залізна леді» Маргарет Тетчер. Зовні Тетчер тендітна , елегантна жінка , одягнена завжди зі смаком. Не носить коштовностей , тільки одну діамантову брошку , яку знають толк в подібних речах люди оцінять по достоїнству.

Інший приклад — принцеса Діана. Про неї багато говорили за життя , не забули і зараз . Звичайно , у англійської принцеси були можливості блищати в суспільстві . Плюс до цього — природне обдарування бути чарівною . Звичайно , у Діани була прекрасна фігура і природна пластика , її обслуговували перукарі і візажисти . Однак чарівність принцеси Уельської було насамперед у тому , що вона « хотіла доторкнутися до людей». Така думка багатьох зарубіжних іміджмейкерів .

До речі , ділові жінки — явище не тільки нашого часу. Згадаймо матріархат — класичну соціальну систему , де « слабка стать » задавав тон і визначав життя всього суспільства.

Взагалі ділова жінка — поняття дуже умовне , хоча у світовій практиці використання цього терміну має свою традицію : це визначення відносять до жінок, зайнятих у бізнесі , в менеджменті або в сервісі. Наших же співвітчизниць , що працюють з ломами на залізниці , навряд чи можна назвати « бізнесвумен » — вони не ділові , а нещасні .

У недалекому минулому в Росії серед керівників лише 7 % становили жінки , що свідчило про явну недооцінку їх організаційних здібностей . Але з встановленням демократії становище жінок в Росії не покращився. За даними московської біржі праці , із загального числа людей, що шукають роботу , 79 % становить « слабка стать ». 98 % з них стають безробітними через скорочення штатів на державних підприємствах. Причому це жінки в кращому віці — 36-45 років і, як правило , з вищою освітою.

Почасти винуватцями цього є чоловіки — керівники : 30 % опитаних керівників великих підприємств відверто заявили , що при прийомі на роботу перевага вони віддають чоловікам — просто як підлозі.

Говорити про справедливість при оплаті жіночої праці теж не доводиться. На обстежених нами підприємствах жінки отримують в середньому 88,6 % від зарплати чоловіків.

Але незважаючи на всю специфіку описаній ситуації , саме сьогодні жінка найбільш різнобічно може реалізувати себе у підприємницькій сфері.

По-перше , біологічно жінка більш схильна до активного життя , ніж чоловік . Вона носій унікальних фізіологічних якостей , співчуття і розумності . Глибоко переконаний , що малий бізнес у нашій країні , якщо створити відповідні правові та інвестиційні умови , можуть по-справжньому поставити на ноги саме жінки.

Жінка психосоматично схильна до перенапруження . Чоловічий організм сильніший , але і більш крихкий . У чоловікові природою закладена біологічна втому. Наприклад , за статистикою , у віці від 45 років у чоловіків у сім разів частіше бувають інфаркти , ніж у жінок.

У кожної жінки є інстинкт гнездоустройства . Це допомагає їй , займаючись бізнесом , піклуватися про своє трудовому колективі . Вона чудово розуміє , що успіх багато в чому визначається умовами роботи. Чоловік же скоріше купить нове обладнання , нові технології , а потім, коли залишаться кошти і час , приділить увагу трудовому колективу.

Потім — інтуїція. Чоловіки менше довіряють свого внутрішнього голосу , а підприємцю часто потрібно приймати нестандартні рішення за відсутності інформації . Тут інтуїція необхідна. Жінки за своєю природою інноваційним. І нарешті , жінка комунікабельна , а в діловій практиці це надзвичайно важливо.

Повсюдно вважається , що жінка йде в підприємництво , якщо у неї проблеми в сім’ї. Це не зовсім так. Будь-яка жінка хоче самоствердитися , повноцінно реалізувати себе , в цьому випадку сімейні негаразди будуть стимулювати її активність на роботі. У нас в країні більше 20 мільйонів заміжніх жінок, у яких з різних причин немає дітей. Звичайно , багато хто з них відчувають себе психічно некомфортно. Причому дітей може не бути і « з вини » чоловіка. Щоб компенсувати свій бездітний статус , заповнити цей вакуум , жінки можуть з головою піти в роботу. Тим більше якщо вони мають рідкісний дар — організаторські здібності. Статистика показує , що такі здібності у людей зустрічаються в 40 разів рідше , ніж художні або математичні . Якщо 20 мільйонів жінок пройдуть спеціальну діагностику , яка виявить талановитих організаторів , то наша батьківщина отримає армію ділових людей. І сімейне доля багатьох жінок буде виглядати по -іншому .

Крім того , в Росії близько 30 мільйонів жінок , які в міру дорослішання дітей звільнилися від значної частки вантажу домашніх турбот. Сама демографічна ситуація підштовхує до того , щоб залучити жінку до підприємництва , використовувати її організаторські здібності.

Імідж ділової жінки повинен бути ситуативним . Жінка одна на ділових переговорах , інша — під час прийому у « шведського столу» , третя — в дружньому спілкуванні , четверта — в інтимній близькості. (Дуже важливо не переносити в домашню обстановку ту модель поведінки , яка природна на роботі. Міцність багатьох сімей залежить від того , як жінка витримує свій сімейний імідж : чи випромінює істинно материнське , справжнє тепло і ласку до дітей , чи провокує постійно чоловіка на близькість ? Якщо так , то в родині панує мир і лад. ) на вечірньому прийомі обстановка не настільки офіційна, як на діловій нараді . Тут можна бути більш розкутою . У розмові не можна торкатися ділових питань , потрібно мати підготовлені теми для бесіди , відповідно одягнутися. Якщо ви прийшли на ленч прямо з ділової зустрічі і у вас не було можливості перемінити костюм , використовуйте згадуваний вище ефект аксесуарів. Чому жінці в сумочці не мати шарфика , брошки або квітки ? Браслет , недоречний на переговорах , виявиться до речі на прийомі. Жінка може варіювати зачіски: зачесати волосся наверх , розпустити їх. Величезний простір для макіяжу. Все це займе у неї не більше 5-7 хвилин , але в світ вийде вже інша людина . Багато оцінять і зміну стилю , і те, що вона зуміла проявити шарм там , де це було потрібно.

Закінчуючи розмову про жіноче іміджі , хочу ще раз закликати представниць прекрасної статі до творчої роботи над собою. Шукайте імідж! Той , який працював би на сприйняття вашої особистості в цілому. Якщо він знайдений вдало , то недоліки зовнішності не матимуть вирішального значення , а всі навколишні будуть просто підкорені вашим чарівністю і чарівністю.

Схожі записи:

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок