Костюмний стиль

0

Почну з костюмного стилю.

1. Взуття.
Взуття носимо тільки дорогу і ТІЛЬКИ відомих європейських брендів. Наприклад карло Пазоліні або Брауде це для російського покупця і тільки. Ніде в Європі про такі цікаві дизайнерах не чули. Не раджу купувати за багато грошей Китай, а це саме той випадок.
Тому ось кращий список: Значимість брендів спробую представляти в порядку від більш дорогих до менш.

Костюмный-стиль-мужских-наручных-часов-Piaget-Gouverneur

Костюмна взуття:
Церкви, Bally, А. Testoni, Бруно Мальі, Чезаре Paciotti, Moreschi, Baldinini, Pollini, Pakerson

Повсякденне: все ті ж + Тода

Ecco та інші Geox я б не носив.
Перерахована взуття прямо скажемо не дешева, але вона варта того і краще мати одну пару хороших черевиків ніж кілька відстою. Взуття з пряжками в утиль.
Тут хто то писав, що взуття повинна бути на тонкій підошві — це справедливо тільки для літнього взуття. Оченне- зимова це більш товста (але все ж шкіряна) підошва.

Що стосується кольору: не треба ходити тільки в чорному взутті. Це маячня повний. Можна носити і руду і коричневу. Але вчимося поєднувати кольори. Темно синій костюм і коричневі або руде черевики це стильно поіталійськи. Але бажано до цього мати бежеве або коричневе пальто + портфель і ремінь того ж кольору.

2. Одяг.

Костюм.
В костюмі бренд має менше значення. Потрібно дотримуватися двох правил: матеріал і крій. Матеріал: однозначно шерсть. Причому як взимку так і влітку. У літньому костюмі дозволяється шерсть з шовком. Шерсть буває різної якості. Зазвичай це задається тризначним числом. Для простоти: чим вище тим крутіше. Поетом у вибираємо костюми з якістю вовни не нижче 100. Краще 120 -140. влітку 140-160.
Тепер що стосується крою. Кращий костюм зшитий індивідуально. Але це дорого. Ось тут треба придивитися до брендів. У кожного пристойного виробника свій крій. Наприклад я волію Corneliani. Але тут потрібно їздити і дивитися і міряти. Не обов’язково вибирати дуже відомий бренд. Відрізнити хороший костюм нескладно:
Шви. бично лацкан прошивається «хіба вручну» тобто нерівні такі стібки по периметру лацкана))) (насправді шиють спеціальною машинкою, але тим не менше) так же пришивається підкладка. отвори для гудзиків теж повинні бути обмітають як би трішки неакуратно.
Відсутність флізелінаю що це означає: якщо взяти тканину костюма великим і вказівним пальцями в області трохи нижче плеча з фронтальної сторони: то вона повинна легко зажиматься між пальцями — тобто тканина НЕ повинна бути приклеєна на флізелін. Це один із самих головних ознак хорошого костюма. Такий костюм значно дорожче у виробництві, але він ніколи не сидить колом і не пузириться після чистки.
Мнеться не мнеться не показник. Різна шерсть поводиться по різному.

Основні костюмні бренди: Brioni, Canali, Лучано Барбера, Kiton, Ermenegildo Zegna, Corneliani.
Що цікаво: наприклад Zegna це в тому числі виробник матеріалу. Тому можна купити або замовити ноу нейм костюмчик з тканини цього виробника. Обійдеться дешевше, а за якістю цілком.
Найчастіше марка і виробник тканини вказані на підкладці костюма.
Підкладка — ніякого поліестру тільки віскоза.
Класичні кольори костюма: темно синій, коричневий, сірий. В чорному ходимо на похорон.

3. Сорочка — вона ж сорочка.

Матеріал — це бавовна, бажано єгипетський. Найважливіші деталі сорочки це комір і манжети. На пристойній сорочці комір ніколи не приклеєний до флізеліновій основі і відповідно не йде бульбашками на згині. Якщо є бульбашки — в смітник. те саме стосується і манжет. Ззаду повинно бути дві складки. Одна — ознака дерьмовой сорочки. Кольори — різні. Але ніколи не одягаємо картату сорочку з смугастим костюмом. Тут уже або все в клітинах або в смужках.

Самая тема: сорочка з запонками. Це верх. Але запонки повинні бути хорошими. Причому не треба купувати Монблан та інший Давидофф .. Це лоховство. Краще ной нейм із срібла з емаллю. Монблан нехай робить хороші ручки і портфелі, а дафідофф запальнички. Ще більша лоховство запонки з ринку.

4. Галстук.

Матеріал: зазвичай шовк. Бажано текстурного плетіння. Плоскі галстуки рідко добре виглядають. бажано ручної роботи. Зазвичай на такому галстке ззаду контрастний шов і ще: на хорошому краватці на тильній стороні нижній трикутник зроблений з матеріалу краватки, а не з підкладки. Ще бувають вовняні галстку. Це взимку. Потрібно вміти підбирати. Але виглядає на мильон Не треба зав’язувати краватку мааленькая вузликом під горлом. По перше хочеться володареві його затягнути до припинення дихання, а по друге виглядає жахливо. Краватка зберігаємо розв’язаним і тільки.

5. Пальто.

У нас холодно. Тому бажано мати як мінімум два види верх костюмній одягу:

тепле пальто бажано з додаванням кашеміру на осінь весну. і дублянку або пальто на хутрі на зиму. У виборі пальто — все те ж саме, що і в костюмі: матеріал і крій. Лацкани обов’язково лежать, а не стирчать і ніколи не піднімаються. Плечі чітко в розмір. Довжина: трохи нижче коліна.

Варіанти з величезними лацканами і до п’ят залишимо шпигунам.

Туди ж болонієвих куртки на пуху та інші куртки. Негоже ходити джентльменові в куртці з костюмом.

Що касетах теплого пальто. Тут засідка. В Європі так холодно не буває, тому мало хто робить пальто на хутряній підкладці, але знайти можна. Це найкращий вихід. Другий варіант: дублянка. Нормальна дублянка в росії починається від двох килобаксов. Вона повинна бути тонка і легк
ая і ЗАВЖДИ бути длинее піджака.

6. Аксесуари.

Якщо ви в пальто: шарф обов’язковий. Матеріал шерсть. Або шерсть з шовком. Ось шовковий шарфик чисто не варто одевать..Еслі ви звичайно до дівчат підкочує, а не до хлопчиків))
ремінь тільки в колір черевик, тільки шкіра, біла пряжка.

Портфель. Фірма петек в сміття. Є гроші Монблан, Балли і т.д. Немає грошей — просто безіменний портфель. Шкіра якісна. Головне він повинен тримати форму. Безформний м’ятий портфель це на любителя.

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок