Не в логотипі щастя

0

Як вести себе з відвертими підробками з серії « no name » , ми розібралися. А от що робити з тим товаром , який сяє яскравими і помітними логотипами відомих фірм і дизайнерськими іменами ?

130701

Знову-таки згадаємо , що практика підробок ходових товарів у світі не нова. Згадаймо слова героя Ільфа і Петрова Остапа Бендера : «Вся контрабанда робиться на Малій Арнаутській ». Може бути, немає сенсу в тому , щоб називати точне місце розташування кустарів — умільців , однак визнати факт їх високої активності все ж доведеться. Останнім часом взуттєвий ринок все частіше демонструє докази їх існування .

Матеріали та фурнітура для таких виробів завозяться з-за кордону , а шиється взуття прямо на місці , в маленькому підвальчику . Звичайно , радує , що рівень майстерності « фахівців» часом настільки високий, що підробку від « фірмовою» взуття практично не відрізниш , настільки бездоганно вона виглядає. До речі , заради справедливості слід сказати , що підробки такого рівня робляться в основному не у нас , а, приміром , в Арабських Еміратах. Зате і продаються набагато дорожче , ніж робота вітчизняних умільців. Може бути, якщо таку енергію направити в мирне русло , в недалекому майбутньому ми зможемо радіти якістю вітчизняного взуття . А поки освоєні тільки ті сторони взуттєвого майстерності , які дозволяють нашій доморослої продукції виглядати гідно і пристойно лише на перший погляд. Незважаючи на те , що такий товар прикрашають логотипи відомих іноземних фірм , за багатьма показниками проглядається кустарна робота. Правда , така продукція продається , в основному , на « товкучках » , у підземних переходах станцій метро і т. д. , але ніхто не дасть вам гарантії , що в дорогому магазині ви не станете жертвою кустаря — одинака.

Що характерно , часто після спілкування з нашими взуттєвими майстрами навіть справжні витвори італійських взуттєвиків відмовляються служити своїм власникам — багато скаржаться , що після здачі в ремонт і неправильно виконаних робіт взуття починає ламатися. Це говорить про дійсно ретельному виконанні і ювелірно точно вивірених пропорціях справді якісної імпортного взуття .

Повернемося до написів . На підроблену взуття частіше ставлять « італійські » назви , але при цьому роблять помилки в написанні гучних марок. Це може бути зроблено навмисно , щоб не виникало проблем з антимонопольним комітетом та торгової інспекцією , а може бути викликане і елементарної неграмотністю виробника.

Пам’ятається , у перебудовні часи на оптових ринках продавалися кросівки зі звучною і багато мовцем покупцеві назвою Reebok — саме так читався логотип , перед початковою літерою якого стояв незрозумілий символ , що нагадує маленьку блискавку. Про те , як поведе себе подібна взуття в процесі шкарпетки і що загрожує тому , хто її придбає , можна було тільки здогадуватися …

У кожному разі , « Boldinini » , « Esco » і « TY collection » повинні викликати у вас законне сумнів у своїй автентичності. Особливо враховуючи ту ціну , яку продавець торгового намету просить за пару з таким логотипом і такої якості . До речі , самі виробники відомих фірм часто вдаються до хитрощів для того , щоб знизити ринкову ціну своєї продукції.

Правда , до хитрощів цілком законним — річ у тому , що зниження ціни можна добитися , виробляючи взуття там , де початковий матеріал досить дешевий. Тому продукція багатьох відомих фірм , наприклад, тієї ж Ессо , виготовляється в Бразилії . Інші марки воліють шити взуття в Туреччині , Іспанії , Португалії , Китаї , Кореї. У даному випадку технологія і контроль якості зберігаються , тому що головні умови фірмового виробництва — технології і колодка — ті ж .

Для збираються пірнути в море шкіряних і не зовсім виробів для власних ніг , незайвим буде знати , що все взуття ділиться на чотири категорії (насамперед цінові та якісні) .

Low * . До цієї категорії відноситься масова , функціональна , професійна і спортивне взуття.
Medium ** . Під категорію «дві зірки» підпадає вся взуття ( і повсякденна , і вихідна ) для середнього класу. Ціна у неї теж середня.
High ***. До трехзвездной категорії відноситься дорога модельне взуття відомих фірм (наприклад , Gabor , Salamander , Vicini , Pollini і т. д.).
Exclusive ****. Це вже вищий клас , до якого має відношення колекційна дизайнерська взуття .

Звичайно , відгуки більшості тих , хто придбав взуття класу *** або **** , — позитивні. Особливо якщо це взуття була куплена за кордоном. Ділові жінки , які віддають перевагу купувати взуття відомих марок , стверджують , що «відчувають себе в туфлях фірми Casadei у світі бізнесу набагато стійкіше ». Багато пані не відмовляються від класичних туфель Pollini , навіть якщо ті трохи вийшли з моди , — якість взуття цієї марки таке , що деякими умовностями можна і знехтувати.

Не відстають у вираженні свого задоволення якістю взуття з цим логотипом і чоловіки , які купують взуття за ціною 500 доларів за пару і вище : « Подобаються туфлі Pollini , привезені з Італії. Нога в них , як в тапочках . Особисто я вважаю , що краще один раз заплатити дещо більше грошей , але зате купити якісне взуття , в якій потім нормально себе почуваєш . Як тільки купиш нормальне взуття , всі проблеми з потертостями і незручністю зникають » .

Однак експерименти не чужі і компаніям з гучними і шанованими іменами у світі взуттєвого бізнесу. Цілком може виявитися і так , що навіть куплена за кордоном, навіть за великі гроші взуття відмовиться служити вірою і правдою своєму новому власникові .

Одна дама , якій подарували зимові чоботи все тієї ж марки Pollini (куплені не в Росії) , через тиждень з подивом виявила , що у чобіт відвалилися обидва каблука. У ремонтній майстерні каблуки на місце повернули , але сказали , що у чобіт невдала колодка , тому підбори на своєму законному місці довго не проживуть . Так і сталося . Після повторного ремонту каблуки відвалюватися перестали. Однак самі чоботи через місяць абсолютно втратили товарний вигляд , стали виглядати так , «начебто носила я їх років десять і всі ці роки грала у футбол. І ще вони , хоч і з хутром всередині були , — виявилися ну дуже холодними , дуже . Підошва тонюсенькая , мало не як папір . Загалом, і коштували недешево , і зроблені не у нас , і марка вважається якісною , але виявилися цілком невдалими ».

Так що придбання дорогого взуття відомих марок — це теж лотерея , і ваш успіх необов’язково має напряму залежати від гучного імені , написаного на підошві або устілці витончених чобітків або туфельок . Звичайно , ви маєте право розраховувати на те , що за витрачені гроші маєте право на якісну річ . Але ніхто не дасть вам гарантії , що навіть у фірмовому салоні ви цілком і повністю застраховані від покупки підробки або взуття поганої якості. Скільки в мережі блукає історій про те , як хтось колись купив у фірмовому салоні « Baldinini » пару-другу взуття , у якої після тижня носіння розійшлися шви і облупилася фарба. Причому при спробі пред’явити претензію персонал салону зустрів нещасного покупця в багнети : «Ви у нас туфлі не купували » , «Ні про яке повернення або заміну не може бути й мови » і т. п.

Навіть у дорогих салонах ( які , в принципі , не набагато відрізняються від орендарів на ринку , — та ж схема прийому і реалізації товару , тільки що орендна плата вище ) ви можете не виявити жодної інформації про серію , дату випуску товару і т. д. Що робити в подібній ситуації споживачам ? Як захистити свої права?

До речі , в « бутіках » великих торгових центрів нерідко практикується не видавати покупцям дорогого взуття ніяких чеків. Максимум , що можуть зробити пещені продавщиці з наманікюреними пальчиками , — це занести в гросбух запис про покупку. Це робиться знову ж таки для того , щоб приховати виручку від податкової інспекції , щоб інспектор не зміг проконтролювати обсяг продажів і , отже , розмір прибутку торгової організації . А іноді продаж однієї — двох пар ховається навіть і від господаря торгової точки — тоді ніде взагалі не робиться ніяких записів . Отримана за допомогою чесної утайки прибуток так само чесно ділиться між цими самими продавщицями .

Проконтролювати це неподобство практично неможливо , а російські торговельні закони , як завжди , відрізняються завидною кількістю лазівок у відносинах між продавцем і покупцем. Тому переважно купувати якісне взуття навіть не в розкішно відремонтованих , сяючих неоном крихітних бутиках , а в великих фірмових магазинах представників відомих взуттєвих виробників. Але й тут треба бути уважним , не купуватися на етикетки фірми . Інакше можна опинитися в неприємній ситуації , коли ні на кого управи не знайти, а гроші втрачені, настрій зіпсований …

У кожному разі , візьміть у продавця гарантійний талон , завірений печаткою магазину ( обов’язково зажадати і зберегти і товарний чек). Якщо взуття виходить з ладу протягом 2 тижнів з дня придбання , при пред’явленні талона в магазині вам зобов’язані або замінити її на нову , або повернути гроші.

Звертайте увагу на непрямі ознаки фірмового походження взуття — вони видно навіть в упаковці і обслуговуванні. У поважаючих себе виробників маркування розміру робиться з точністю до половини поділу. І взагалі , більшість дорогих фірм- виробників користуються « європейською» розмірною шкалою (наприклад , 4 1/ 2 ) , а не звичними нашому вуху двозначними позначеннями (37). Сама фірмова взуття продається в просторих салонах , де є місце для примірки. Важливо звернути увагу на упаковку , яка часто сама по собі є досконалістю. Пара гарного взуття завжди забезпечується книжечкою — проспектом , а то і цілим буклетом з інформацією про фірму -виробнику , матеріалі , з якого зроблена дана пара , і способи догляду за взуттям.

А взагалі-то, цілком пристойну взуття можуть виготовити і в нашій батьківщині . Так що сьогодні не варто категорично нехтувати російської взуттям , просто треба більш уважно і відповідально ставитися до її вибору .

Відомо , що гарне ставлення до покупця закінчується разом з його грошима . І якщо на Заході капіталізм успішно прикривається «людським обличчям» — там ходити по магазинах одне задоволення , то в нашій батьківщині ця залежність часто набуває абсолютно потворні форми. Ні, я зараз не збираюся говорити про психологічні аспекти спілкування з працівниками торгівлі . Нам з вами необхідно убезпечити себе від порожньої витрати своїх кровно нажитих коштів .

Схожі записи:

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок