Огляд Citroen Jumpy

0

Остання версія Jumpy — перша з індивідуальним зовнішнім виглядом. Він був оновлений і в інших місцях, з розумним інтер’єром і більш чистими двигунами.

Моделі Citroën Jumpy початкового рівня оснащені 1,6-літровим дизельним двигуном потужністю 94 к.с. в парі з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач у стандартній комплектації.

Якщо вам потрібно трохи більше потужності, є 2,0-літровий дизельний двигун більшої місткості з трьома номіналами потужності: 121, 148 і 174 к.с. — найпотужніший з них має автоматичну коробку передач і підрульові пелюстки для перемикання механізм.

Citroën Jumpy доступний в трьох варіантах довжини, але є тільки одна висота даху. Є три рівні обробки салону: від початкового рівня X до дуже добре оснащеного Enterprise Plus.

Продуктивність і драйв

Останній Citroën Jumpy не тільки виглядає набагато привабливіше свого попередника, Citroën також значно поліпшив манеру водіння.

Заснований на автомобільній платформі EMP2, Сітроен Jumpy більш зібраний на дорозі і має більш комфортну їзду. На відміну від попередньої версії, у якій була пружна їзда і занадто розпливчасте рульове управління, остання Citroën Jumpy відчуває себе добре на дорозі і має більш чуйне та комунікативне рульове управління.

Найпотужніша версія нового 2,0-літрового двигуна має велику тягову потужність, що дозволяє йому відчувати себе як вдома як при прогулянці по населеним пунктам, так і на крейсерській швидкості по автомагістралі. Проте, 1,6-літровий 114-сильний двигун — наш вибір, тому що він забезпечує кращу економію палива з заявленими 55,4 миль на галон, його потужність плавна і, навіть при повному завантаженні, у нього все ще досить потужності, щоб домогтися пристойного прогресу.

У Citroën Jumpy тепер теж є пристойне місце для сидіння. Сидіння водія старої моделі було погано зміщене щодо рульового колеса, що дуже швидко викликало стомлення, але в новій Citroën Jumpy водій сидить прямо за рульовою колонкою. Сидіння стало нижче, ніж раніше, що підсилює атмосферу легкового автомобіля, але також погіршує видимість. Бічні дзеркала теж маленькі, тому не підходять для руху заднім ходом або спостереження за сліпими зонами.

Дизайн

Кабіна тепер набагато більше схожа на автомобіль, і відбулося значне поліпшення якості використовуваного пластику, а також зовнішнього вигляду приладової панелі і рульового колеса.

Моделі X початкового рівня оснащені круїз-контролем, системою дистанційного центральним замком, радіо DAB з Bluetooth і роз’ємами для USB і додаткових пристроїв. Це хороша відправна точка для створення доступного фургона за конкурентноздатною ціною. Фургони середнього рівня обробки салону включають в себе електричні склопідйомники, кондиціонер, сенсорний екран діагоналлю 7,0 дюймів, автоматичні фари і двірники, дзеркала з електропідігрівом і місце для зберігання речей під пасажирським сидінням.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -