Особливості світлодіодних ламп з цоколем Н4

0

Звичайно, замінити лампи головного світла зі звичайних галогенних на світлодіодні не є особливим тюнінгом, в сенсі доопрацювання оптики, але зате дозволяє швидко і без особливих витрат змінити якість світла фар автомобіля. З цієї точки зору власника це теж доопрацювання автомобіля і своєрідний тюнинг.

Строго кажучи, міняти джерело з лампи розжарювання на світлодіоди не можна, оскільки змінюється структура світового пучка. Але багато це ігнорують, так як світловий пучок перевіряється тільки при проходженні техогляду, перед яким завжди можна повернути штатні лампи на місце.

Конструкція

Перше, на що хочеться звернути увагу, — маса самого джерела світла. Відомо, що напівпровідникові кристали можуть працювати у вузькому температурному діапазоні, і для того, щоб вони не вийшли з ладу, їх потрібно охолоджувати. Найпростіший спосіб — використовувати радіатор. Вірно правило: чим більше радіатор, тим він кращий. Важливі його маса і площа поверхні. У лампах, що беруть участь в тесті, використовуються радіатори різного типу.

Але найголовніша конструктивна відмінність двох варіантів виконання корпусу криється не в типі радіатора і не в його вазі. Є ще одна, більш істотна відмінність.

Не секрет, що головна особливість лампи Н4, придбати яку можна на сайті https://nanoled.com.ua/ru/avtolampy-s-cokolem-h4/ — наявність шторки, що закриває нитка ближнього світла. Вона відповідає за формування «галки» світлового потоку і захист очей зустрічних водіїв. Для правильної установки лампи в фару передбачені вусики, зроблені під певним кутом і різного розміру. Лампа затискається за цокольну пластину за допомогою пружинних вусиків. У тісному підкапотному просторі сучасних автомобілів наосліп поставити лампу і затиснути її за допомогою пружини — завдання непросте. Складність виконання залежить від конфігурації моторного відсіку.

У багатьох фарах внутрішній обсяг герметизується за допомогою гумової муфти, внутрішній діаметр якої розрахований на цоколь лампи H4 (22 мм). Діаметр радіатора китайської лампи дорівнює 35 мм, і вона ну ніяк не може увійти в штатну муфту. Якщо не герметизувати фару, в неї досить швидко проникне бруд, що не обіцяє нічого хорошого …

Перша відмінність в тому, що притискна пластина з трьома вусами, що забезпечує центрування лампи H4 в фарі, знімається зі світлодіодного світильника. Це дозволяє вільно розмістити її в фарі автомобіля — навіть простіше, ніж галогеновую лампу. Сам світлодіодний світильник вставляється в неї вже після того, як пластина зафіксована, і після того, як на фару буде надіта герметизуюча муфта.

Пластина має всередині ключ для правильної установки світильника. Але найголовніше, що світлодіодний світильник після установки можна повертати навколо своєї осі, щоб налаштувати правильне положення «галки». Це відкриває широкі можливості для швидкого старту регулюванню світлового потоку — аж до того, що на праворульних машинах можна прибрати неправильний підйом світлового потоку в бік зустрічних водіїв.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -