POS-матеріали – реклама на місці продажу

0

Історія POS-матеріалів почалася досить давно – ще у шістдесятих роках ХХ століття. Саме тоді стало зрозуміло, що традиційна реклама вже не має особливої ​​ефективності, коли покупець знаходиться безпосередньо в магазині. POS-матеріали спонукають користувача здійснити покупку прямо зараз. Між здійсненням покупки та рекламним впливом проходить мінімальна кількість часу.

Розміщення матеріалів POS залежить від організації торгового простору чи виду рекламної продукції. Наприклад, підлогова графіка, наклейки на вхідні двері та плакати повинні розміщуватись у конкретному місці. Головне призначення — направити покупця до полиць, де викладено товари. Деякі POS-матеріали розташовані на торгових полицях: шелфтокери, роздільники та стопери допомагають покупцям знайти місцезнаходження товару або певний бренд.

Хард-постери, диспенсери для буклетів або дисплеї на прилавках – це види POS, які розміщуються на прилавках. Лідером ефективності є рекламний дисплей, який може встановлюватися на палети або підлогу. Рекламні підлогові пос материалы розміщують біля кас, або спеціальних активних зон. Основні завдання POS – звернення уваги на конкретний товар та схилити до покупки. «Німі продавці» допоможуть суттєво збільшити прибуток точки торгівлі.

Види POS: різноманітність матеріалів

Декілька видів реклами в магазині невблаганно призведе до ефективності продажів. Підвищення впізнаваності товару, рівень довіри споживачів покращить торговельні відносини. POS-матеріали бувають настінними, підвісними, підлоговими та окремо стоять. Поряд з цим, стали потрібні електронні варіанти реклами, які можуть тривалий час утримувати увагу покупців.

З точки зору функціональності, кожна торгова точка вимагає застосування певного виду POS-матеріалів. Методики на купівельну аудиторію постійно вдосконалюються, проте існують певні правила:

  1. Зовнішня зона привертає увагу клієнта. Тут розміщують вивіски, штендери, панель-кронштейни, вивіски, щити, клеять тротуарну графіку.
  2. POS для вхідної групи дуже важливі: дана зона видно перехожим та покупцям. Постери та стікери розкажуть про промо-акції, дадуть інформацію про роботу торгової точки.
  3. Головною метою рекламних матеріалів у зоні торгового залу є проведення покупця за певним маршрутом. Для цього використовують джумбі, мобайли, воблери, стікери та вимпели.
  4. У зоні місця викладення товарів покупець ухвалює рішення про купівлю. Товари розкладаються у порядку. Поряд із цим використовують стікери, світлові короби, воблери.
  5. Щоб привернути увагу до певної торгової марки, знадобляться шелфорганайзери, шовфтокери. Буклети та листівки розміщують з метою підвищення довіри біля певної групи товарів.
  6. У прикасовій зоні добре працюють воблери, диспенсери, стікери, лотки для дрібниці.

Ефективність POS-матеріалів

Розробляючи POS-матеріали слід керуватися певними принципами. Реклама має викликати негативних емоцій в покупців. Шокуючі та провокаційні матеріали хороші для жовтої преси чи реклами на ТБ. POS-продукція має нести позитивні емоції, викликати довіру. Основна мета — придбання товару тут і зараз.

Слід наголосити на інформаційному блоці. Текст, складений грамотно, викликає інтерес покупця: таким чином, товар «продаватиме себе сам». Чим більше рекламоносіїв, тим вища ймовірність збільшення продажів у гіпермаркеті та впізнаваності бренду. POS-продукція має відповідати габаритам торгового залу та місцям викладення. Щоб показати товар із кращого боку, слід заздалегідь знати розміри супермаркету та врахувати особливості освітлення. Для виробництва рекламоносіїв використовують пінокартон, хромерзац, дерево, метал, ПВХ, акрил, полістирол.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -