Правила планування робочого часу

0

Сучасній людині катастрофічно не вистачає часу на все, що йому хочеться встигнути зробити. Але винне в цьому не саме швидкоплинний час, а невміння їм економно розпоряджатися.

5

Ефективно планувати свій робочий час і дозвілля вчить таймменеджмент. Завдяки таким умінням можна завжди знаходити вільний час, набагато швидше досягати своїх цілей і контролювати свої плани.

Користь таймменеджменту очевидна не тільки для організації, але і для кожного співробітника, який може швидше просунутися в кар’єрі, а заодно поліпшити своє життя і в інших сферах.

Знаючи правила ефективного планування робочого часу, легко прискорити виконання важких завдань, зробити роботу приємніше, а життя гармонійніше.

Для планування свого часу є різні способи і кожна людина може вибудувати свою власну систему, найбільш підходящу саме йому. Але почати завжди стоїть з самоаналізу.

Необхідно уважно простежити, як проходить ваш день. Для цього потрібно записати все, що ви робили за день з точним зазначенням проміжку часу, який на це знадобилося. Записати варто абсолютно все: і чаювання, і розмова по телефону з подружкою, і відвідини улюбленої соцмережі. Бажано цю процедуру повторити протягом тижня, щоб результат був максимально об’єктивним.

Той, хто вперше проводить хронометраж свого часу, буває вражений тим, наскільки мало насправді йде часу на роботу і як багато його витрачається на речі, в яких немає великої необхідності. Усвідомлення цього вже дозволить відмовитися від багатьох «пожирачів часу».

Тим, хто деколи відчуває, що катастрофічно нічого не встигає, варто провести справжню інвентаризацію справ. Їх потрібно розібрати на три списки: термінові, важливі і не такі вже й потрібні. І від останнього списку можна чесно відмовитися або залишити на нього мінімум часу.

В правила планування робочого часу входить і відмова від джерел необов’язковою інформації. Погодьтеся, перегляд серіалу по телевізору нічого не дасть для саморозвитку або кар’єри, також як і бездумне листание каталогів одягу або глянцевих журналів на 90 відсотків складаються з реклами.

Варто навчитися комбінувати кілька занять з користю. Якщо вам зовсім вже життя не миле без улюбленого телешоу, дивіться його, суміщаючи з чимось потрібним: біжіть на біговій доріжці, качайте прес, наводьте порядок на столі або в паперах. В дорозі на роботу можна слухати аудіокниги, в тому числі і розвиваючі. Останнім часом стало не просто популярно, але і необхідно знати кілька мов. Наприклад, записавшись на уроки французької мови ви отримаєте прекрасне знання мови і багатий мовної багаж.

Виконуючи не надто приємну роботу, навчитеся відключати емоції. Просто не думайте і не розмірковуйте над тим як це неприємно, а якнайшвидше беріться за справу. Ви здивуєтеся, як швидко і легко воно буде зроблено.

Схожі записи:

Поделиться.

Об авторе:

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок