Правила вибору стилю в одязі

0

Уміння елегантно і зі смаком одягатися - таке ж мистецтво , як гра на фортепіано. Хтось з молоком матері увібрав це почуття , інші ж, навпаки , повинні вчитися тому , як одягатися зі смаком. Розглядаючи правила вибору стилю одягу необхідно враховувати такі фактори як коло вашого спілкування , закон асоціативності , відповідність одягу вашому істинному «Я» , оригінальність і проходження тенденціям моди.

1

Створюючи свій гардероб , необхідно правильно оцінити свій час: чи буваєте ви тільки на роботі і вдома або ще наймаєтеся спортом? Виїжджаєте чи за місто , чи часто ходите і театр , на концерт , чи відвідуєте виставки і музеї , влаштовуєте чи домашні вечора?

Звичайно, можуть бути і непередбачені випадки , але треба врахувати основне: в якій обстановці ви найбільше знаходитесь , яка одяг необхідна , а яка тільки бажана , без чого можна обійтися , а без чого не можна .

коло спілкування

Перше правило - необхідно визначити своє коло спілкування , тобто тих людей , на яких ми збираємося впливати. Слід пам'ятати і про те , який ефект ми збираємося провести . Природно , що будь-яка професія накладає відбиток на людину. Наприклад , імідж ділової людини розрахований на аудиторію, що складається з ділових людей. Подібна середовище вимагає неухильно дотримуватися загальноприйняті правила, а тому характеризується традиційністю . Будь-яка спроба виявити оригінальність (на кшталт знаменитих білих штанів Бориса Нємцова на офіційному прийомі ) буде розцінена негативно . Незнання і нехтування правилами може завдати іміджу непоправної шкоди . Тому найкращий спосіб виділитися з оточуючих - бути злегка елегантніше і вишуканіше інших. Шлях до ділового успіху - це суворе відповідність вашого іміджу вашої професії .

Ще 20-30 років тому по одязі можна було безпомилково визначити вчительку або актрису , продавця або робітника. Останнім часом стираються грані між іміджем представників творчих професій і ділових кіл , хоча художниця або манекенниця може дозволити собі більш екстравагантні , гострі моделі , ніж секретар -референт або викладач. Якщо вас оточують люди творчих професій , то ви можете допустити в своєму костюмі більше сміливих , фривольних , авангардних ноток. Але службовцям офісів необхідно все ж бути коректними в діловому одязі , хоча , як у всякому правилі , і тут можливі винятки. Багато чого, звичайно , залежить від професійної орієнтації та традицій , прийнятих у фірмі .

Будь-яка людина прагне до самовираження . При цьому люди яскраві , оригінальні хочуть виділитися із загальної маси , а люди сором'язливі прагнуть до неї долучитися . З цієї точки зору , будь-який одяг є не що інше , як форма самовираження особистості .

Серед споживачів моди прийнято виділяти лідерів моди , помірних і консерваторів. Лідери - це ті , для кого художники- модельєри пропонують найбільш «гострі» , авангардні моделі . Помірні більш обережні у сприйнятті нового , а консерватори підкоряються вже усталеним у світі моди тенденціям. У 80-ті роки вважалося , що авангардна мода призначалася тільки молоді , помірне напрямок - дамам бальзаківського віку , а консерватизм в одязі приписувався тим , хто цей вік вже переступив . Однак справа не тільки у віці , а й у вашому ставленні до моди. Можна бути лідером моди в 45 років і консерватором - у 20 .

Відома стара істина : вміння елегантно і зі смаком одягатися - це таке ж мистецтво , як гра на фортепіано. Хтось з молоком матері увібрав це почуття і тому може тонко відчувати моду і проявляти в одязі індивідуальність . А інші ж, навпаки , повинні вчитися тому , як одягатися зі смаком.

Встановлено , що за допомогою правильного іміджу і вміло підібраного одягу можна подолати нерішучість і виробити впевненість у собі. Це допоможе заново народитися вашої творчої особистості , яку ви самі часто свідомо заганяєте всередину.

 

закон асоціативності

 

Друге правило в створенні стилю одягу можна умовно назвати законом асоціативності - при погляді на вас у людей повинні виникати бажані вами асоціації . Наприклад , юна секретарка прийшла на роботу в обтягуючих лосинах. Природно , що у відвідувачів -чоловіків при погляді на її стрункі ноги виникають позитивні асоціації , інша справа , що вони можуть носити сексуальний характер. Чи доречно це в даному офісі - нехай вирішують шеф і сама секретарка.

Візьмемо інший приклад - жінка йде на побачення. Припустимо , вона вибирає строгий класичний костюм , який їй дійсно дуже йде . Але що буде думати її кавалер , побачивши даму в подібному вбранні : «Так , з нею було б приємно піти на презентацію , але на келих шампанського додому її не запросили ».

У цього правила є ще одна сторона : ніяка деталь в нашому іміджі не повинна викликати негативних асоціацій . Заздалегідь продумайте все, аж до дрібних деталей і аксесуарів. Недарма Мікеланджело говорив : «Досконалість створюється з дрібниць ». У такій справі не буває дрібниць , бо саме вони створюють закінчений вигляд досконалості. Не буває елегантних жінок з облупленою на нігтях лаком або аптечною гумкою в зачісці .

Не думайте , що надівши модне плаття та взуття , ви тим самим отримуєте дозвіл на вульгарну косметику або дешеві аксесуари. І ніякі власні звички не можуть служити виправданням недбалості. Скрізь і всюди нас чекають людської оцінки: «Яка елегантна дама! » - Або : «Ну і вирядилася » , - або : «Нічого особливого» (але ж найстрашніше для жінки - бути як всі ...). Тому треба намагатися завжди об'єктивно оцінювати себе з боку , не забуваючи про достоїнства і недоліки своєї зовнішності.

Чоловікам особливу увагу слід приділити не тільки тому, як сидить костюм на фігурі , але і таким дрібницям , як манжет сорочки , який на 1,5-2 см повинен виглядати з-під рукава , або оголена частина ноги , яка не повинна показуватися між краєм брюк та шкарпетками , коли чоловік сідає .

Тепер перейдемо до базових деталей іміджу , що несе інформацію про наш статус, смак , матеріальному і навіть інтелектуальному рівні.

Вважається , що клас жінки визначається тим , в якому стані у неї голова і ноги. І якщо у вас плаття від відомого кутюр'є , то і аксесуари , і взуття повинні бути в порядку. Що стосується взуття , то справа не тільки і не стільки в її ціні. Пригадується вислів: « Ми не настільки багаті , щоб купувати дешеві речі». Практичні жінки швидше куплять дороге взуття , заощадивши на чомусь іншому. Варто нагадати в цьому зв'язку , що кардинальні зміни в моді на взуття відбуваються рідше , ніж в моді на одяг , і класична конструкція взуття «човник » залишається майже незмінною протягом ряду років.

 

Відповідність істинному «Я»

 

Третє правило : створений вами образ самого себе повинен бути адекватний вашому істинному «Я». Однак для цього ви повинні володіти об'єктивною самооцінкою. Як писав про це Оноре де Бальзак у своєму « Трактаті про елегантність » , « Так само погано виглядати і скупим багатієм , і марнотратним бідняком ... Чи будете ви занадто пихаті або занадто скромні, ви ... порушуєте закон єдності , неодмінним наслідком якого є ... щасливе рівновагу між вашими можливостями і вашим зовнішнім виглядом ».

Порадьтеся з досвідченим іміджмейкером , стилістом або з людиною , думка якого для вас значимо , наскільки обрана вами модель відповідає вашому внутрішньому « Я». Недарма існує вислів : «Це ваша річ , вона створена для вас».
оригінальність

Правило четверте. Найважливіше завдання іміджу - виділяти вас із загальної маси , щоб про вас не можна було сказати словами М. Зощенко : «Таких по десять штук в кожному трамваї ездют ». Хоч у чомусь ви зобов'язані бути оригінальним : стиль , манера носити одяг , аксесуари і т. д. Манера носіння - це і злегка піднятий комір , і насунутий на лоб або надітий набік головний убір , і шарф , пропущений під лацкани . Але найголовніше - навіть слідувати загальноприйнятої моді ви повинні тільки у притаманній вам манері. Необхідно вивчити тенденції сучасної моди і вибрати те , що більше підходить саме для вас , тому що вона не диктує , а пропонує. Вам же залишається тільки зробити правильний вибір з віяла численних можливостей .

 

Проходження тенденціям моди

 

П'яте правило . Імідж повинен бути рухливим , динамічним і мінятися залежно від моди , яка , будучи формою вираження суспільних настроїв , смаків і захоплень , підкреслює споконвічну справедливість слів французького поета Фарга : «Хто проходить повз моди , проходить повз життя ». Найбільш сприйнятлива до нововведень моди молодь , але це зовсім не означає , що люди середнього та старшого віку повинні повністю ігнорувати її рекомендації . Дослідники встановили , що саме цим віковим групам населення властива деяка ідеалізація моди часу їх молодості , а сучасну моду вони схильні сприймати « в багнети ».

Слідувати останнім тенденціям моди - не означає обов'язково купувати дорогі туалети провідних кутюр'є. Головне - виробити в собі почуття моди , стилю та сучасності. А допоможуть у цьому й спеціалізовані журнали, які видаються в таких кількостях , що тільки перерахування їх назв зайняло б занадто багато місця; та спеціалізовані рубрики в періодичній пресі ; і, звичайно , присвячені проблемам моди теле- і радіопередачі. Важливо не стати «рабом » моди , а сформувати своє ставлення до неї і стилю , висловивши його у власному одязі .

Вміти носити одяг - значить відчувати себе в ній комфортно . Виняток становлять великі вечірні туалети - довгі сукні для жінок , смокінги і фраки для чоловіків. Перш ніж показуватися на будь-яких урочистих заходах , слід приміряти ці туалети вдома, перед дзеркалом , пройтися , повертаючись і стежачи , щоб не наступити на шлейф або на поділ.

На офіційному прийомі можна помітити « пінгвінів » - чоловіків , які не вміють носити смокінги і виглядають в них бундючно або смішно. Їм варто « обжити » нові речі , прорепетирувати , як сідати на стілець , відкидаючи підлоги фрака .

Ваш успіх залежить від того , наскільки точно і витончено ви зуміли висловити через одяг свій внутрішній гідність. Якщо вам це вдалося , то вас не тільки добре зустрінуть по одягу , а й чудово проводять по розуму.

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -