Респектабельний імідж. Ази шарму і харизми

0

Люди судять про вас по тому , що вони знають і що бачать. А якщо вони не знають вас , то судять тільки по тому , що бачать. Змінити про себе перше враження надзвичайно важко , тим часом у вас є лише одна єдина можливість його виробити. Тому підтримуйте імідж респектабельного , привабливого людини. Завжди виставляйте себе в найкращому світлі і намагайтеся виглядати найкращим чином .

новый-имидж

 

Іноді люди думають , ніби робити враження — це вдавання і суцільна фальш. Анітрохи . Якщо ви пишаєтеся тим , чим займаєтеся , то у вас є прямий борг по відношенню до самого себе і / або до вашої фірми , щоб представити себе , а також свій виріб або послугу в найкращому світлі.

Ми всі , звичайно , чули історії про особистостей , які досягли успіху і при цьому неохайно одягалися , вели себе негожим чином і порушували всі правила , — що ж, вірно , таке іноді трапляється. Але скільки інших по цих же самих причин зазнали невдачі — і навіть при тому , що вони могли запропонувати оточенню багато цінного ? ! Незліченна кількість , дозвольте запевнити вас .

У Аристотеля Онассіса якось запитали , у чому секрет його успіху . » Обзаведіться хорошим адресою» , — відповів ділок , продовжуючи розповідати журналісту , як він , вперше розкручуючи свій бізнес в Америці , відкрив офіс на П’ятій авеню. «Насправді це був тільки комору для мітел, — сміявся знаменитий судновласник , — але все одно ніхто туди не приходив , зате на фірмовому бланку було ясно сказано» 5 — а авеню , Нью -Йорк » , а це звучало , і на це був весь розрахунок » .

Медіа- магнат Майкл Блумберг підтримує цю думку. «Ми завжди намагаємося мати найкращий офіс у найпрестижнішій частині міста , — говорить він , розташувавшись в розкішній головній квартирі своєї корпорації , що знаходиться на Парк- авеню. — Коли ви приходите в наші офіси , вас незмінно зустрінуть там твори мистецтва на стінах , шикарні пухнасті килими , дорогі меблі . Естетика — важлива річ » .

Важко вимагати від кожного дотримуватися саме такого стилю. Можна чудово досягти успіху і без того , щоб витрачати мільйони на прикрашення , але ви не зможете стати процвітаючим людиною , не проводячи належного враження на людей.

Скільки контрактів було отримано завдяки приголомшуючим презентаціям , які здалися учасникам прямо-таки з нечуваними і привели їх в захоплення ? У багато разів більше, ніж завдяки посереднім. Коли ви пробуєте продавати виріб , переконати когось у своїй точці зору або одержати просування по службі , не бійтеся зняти всі обмежувачі і в найповнішій мірі проявити свої найкращі сторони. Бійтеся не зробити це .

Ваш офіс і кабінет , ваша візитна картка , ваш одяг і манери , ваша психологічна установка , ваш стиль — все це важливо і все йде в розрахунок . Так що не робіть дурну помилку і не думайте , ніби ваше виріб або послуга самі по собі знімуть будь-які питання і укладуть потрібну операцію.
перше враження

Перше враження про людину робить вирішальний вплив на всі наступні стосунки з ним. Воно задає загальний , тональний сприйняття , протікаючи на рівні почуттів та емоцій. При цьому ми відразу даємо оцінку у вигляді штампа » приємний — неприємний — чарівний » . Якщо приємних і неприємних людей безліч , то неотразимих — одиниці. Кожен зустрічав таких людей , що залишили слід в його житті яскравим зовнішнім враженням , своїм іміджем.

Імідж — це цілеспрямовано сформований образ , покликаний надавати емоційно -психічний вплив на кого-небудь (зазвичай з певною метою). Імідж підкреслює ті чи інші людські якості , гипертрофируя їх іноді до неймовірної ступеня. Іміджі бувають природними і штучними. Наприклад , з іміджем американського ковбоя асоціюються джинсовий костюм , капелюх , чоботи , широкі плечі і відкрите обличчя . Штучний імідж створюється в процесі роботи над собою співаками , акторами і діловими людьми.

Існують вісім психологічних механізмів першого враження про людину.

1 . Думки інших осіб . Як не дивно , але навіть уривчастого опису людини достатньо, щоб це вплинуло на ваше судження про нього. Якщо нам говорять , що ця людина винятково цікавий і дотепний, то , зустрічаючись з ним , ми інстинктивно чекаємо цього , спостерігаючи його з боку . Отже , готуючись до важливої ​​зустрічі , постарайтеся створити про себе позитивну думку через спільних знайомих.

2 . Гало — ефект. Це ефект впливу загального на приватне. Коли ми спершу бачимо людину , то оцінюємо його в термінах « приємного» або « неприємного ». Деталі розмиваються. Гало — ефект розмиває деталі враження , формуючи загальну , цілісну оцінку суб’єкта . Тому ваш зовнішній вигляд повинен відразу кинутися в очі.

3 . Ефект поблажливості — посилювання. Більшість людей , бачачи незнайомця , поблажливі до оцінки його недоліків , не помічають їх або перебільшують позитивні якості. Однак є люди , які , навпаки , на всіх дивляться крізь чорні окуляри підозрілості і сумніви. Вони помічають в основному недоліки інших , чекають , коли ті доведуть свою порядність на ділі. Тому запам’ятайте , що є невеликий відсоток людей , на яких зовні вплинути дуже важко . Така вже структура їх особистості. Постарайтеся не помічати недоліки інших , і в вас теж будуть бачити тільки хороше.

4 . Стереотипи сприйняття. Якщо ви звикли спілкуватися в діловому середовищі , то кожне нове обличчя , різко відмінне від стандартного образу , стереотипу , відразу впадає в очі , виробляє чарівний ефект. Людей виділяють за різними стандартним образам : етнічним і груповим ( виробничим , віковим і т. п. ) , зовнішніми даними (високий -низький , товстий — худий і т. п.). Сюди належать і стереотипи фізичних вад , ( окуляри — у інтелектуала ) , голоси ( хрипкий голос — у курця ) , мови, міміки , ходи і ін Бачачи стереотип , ми чекаємо від нього і відповідні закономірності прояву . Якщо перед вами японський бізнесмен — ви чекаєте від нього східній чемності і хитрості , від француза — галантності і т. п. Чарівний людина повинна вміти поєднувати різні стереотипи поведінки , щоб у будь-якому середовищі відчувати себе «як риба у воді».

5 . Психічний стан . Якщо ви в гарному стані , то бачите світ у світлих тонах , більше того , цей настрій передається оточуючим , залучаючи до вас погляди інших і їх симпатію. Якщо ви успішна людина , то це відразу впадає в очі , і до вас тягнуться ще більше. Людина, що має кепський настрій , викликає до себе таке ж відношення . Намагайтеся завжди бути в гарному настрої.

6 . Домінуюча потреба . Якщо ви зустрінетеся з людиною , нужденним в вас , — він дивиться на вас , як голодний збирач полуниці на ягоди. Мотивація викликає особливу чутливість до предмета незадоволеної потреби . Ця людина готовий вже заздалегідь зняти капелюх і розшаркався перед вами. Збанкрутілий підприємець бачить у кожному бізнесмена джерело фінансування і йде до нього з поклоном . Тому , готуючись до важливої ​​ділової зустрічі , постарайтеся з’ясувати, яка основна потреба є рушійною силою поведінки цієї людини. Створіть собі такий імідж , що тільки ви зможете найкращим чином задовольнити його основну потребу . Тоді вже при першій зустрічі люди будуть горнутися до вас.

7 . Захисні механізми . Кожна людина швидко відчуває настрій співрозмовника і сприймає його як своє. Тобто ми порівнюємо інших зі своїм « Я». Нам здається , що вже себе-то ми знаємо добре , тому на тлі свого « Я» інші сприймаються краще . Це своєрідна проекція на себе інших . Однак механізм проекції спотворює сприйняття в негативному плані. Адже наше « Я» суб’єктивно . Наприклад, багато людей з розхитаною психікою схильні запідозрити в вас негативні наміри щодо себе : або ви в чомусь підозрюєте їх , або хочете зайняти гроші , залякати — досить лише дати мінімальний зовнішній привід . Протилежним проекції є механізм емпатії — здатності відчути настрій співрозмовника зсередини , побачити систему його мотивів , впорядкувати — поліпшити його сприйняття . Практичний висновок з цього наступний : чи не зачіпайте захисні механізми інших , їх « хворі» струни , « Не сипте сіль на рани ». Виявити, що є еталоном моральних якостей у співрозмовника , і станьте таким еталоном в його очах. Тоді проекція відступить на задній план , а людина відчуватиме до вас симпатію , непереборний потяг , як до свого кумира .

8 . Спрощення . Кожна людина хоче швидко і чітко сприймати світ , однак при першому враженні схоплюються лише найголовніші і важливі для даного індивіда риси і якості , тобто має місце спрощення сприйняття. Не можна осягнути неосяжне. Але часом людина схильна по одному факту зробити висновок і потім скласти судження про співрозмовника . Наприклад , авторитетна людина часто бачить світ тільки в білому або чорному кольорі , не помічаючи перехідних тонів. Тому дуже важливо при першій зустрічі відразу створити собі привабливий імідж. Запам’ятайте , чим менше деталей і чим більше спільного буде при вашому першому розмові , тим яскравіше ви будете виглядати в очах співрозмовника .
Як сподобатися іншим людям

Це залежить від безлічі причин . Найпростіші і банальні пов’язані з об’єктивними достоїнствами людини: його розумом , красою , силою , професійним умінням , соціальної престижністю ( громадським « місцем» або якостями лідера ) і пр. Багато чого з цього набору дарується природою або батьками , але ще більше виробляється , купується самим людиною.

Важливо бути , але важливо і здаватися , вміти виробляти відповідне враження . Це особливо важливо при короткочасних контактах , тим більше що справити враження легше, ніж його переробити. Проводжають по розуму , а зустрічають по одягу і манері триматися. Слідкуйте за поставою і виразом вашого обличчя : постава повинна бути красивою , триматися треба впевнено , на обличчі повинні бути спокійна доброзичливість і готовність до доброї і оптимістичній усмішці.

Дві інші важливі закономірності — привабливість через рис подібності і привабливість по доповненню . Подібність між людьми , мабуть , дає відчуття « безпеки» та « близькості» : «наша людина ». Тому традиційно більш привабливий людина « свого кола » , близький за соціально -демографічними особливостями : віком, професією , соціальним станом , національністю , статтю . З іншого боку , по тим же самим особливостям привабливі люди , що доповнюють один одного: цікаві один одному , корисні або просто зручні . Важливо враховувати й подібність і доповнення . Для поліпшення контакту з людьми в розумних межах потрібна прибудова в спілкуванні , що збільшує ваше схожість з співрозмовником , або потрібність , интересность вас для нього. Як правило , виправдана прибудова за манерою триматися , вести себе , будувати відносини , спілкуватися ( аж до темпу мови , інтонації і тембру голосу). Чим точніше ви пристроюєтеся до співрозмовника , тим легше йому і вам .

Дуже важливо для привабливості — подібність в думках , цінностях , установках . Не можна лицемірити , але можна і потрібно відучити себе від звички суперечити по будь-якого приводу і привчитися знаходити з співрозмовником спільне.

Схожі записи:

Поделиться.

Об авторе:

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок