(Русский) Основні етапи створення інтернет-магазину

0

Вибачте цей текст доступний тільки в “російська”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Запуск інтернет-магазину є складним та відповідальним моментом, який починається на етапі продумування основних особливостей майданчика. Процес підготовки ТЗ передбачає визначення основних товарних груп, бажаного дизайну, елементів навігації та з'ясування того, на яку цільову аудиторію буде орієнтовано магазин. Далі ТЗ проходить процес обговорення з виконавцем, після чого можна перейти до прототипування та дизайну нового сайту. Розробка дизайну дозволяє продумати структуру сайту, а також зробити його більш функціональним. На цьому етапі також розглядаються особливості відтворення майданчика на різних девайсах. На етапі прототипування також визначаються особливості взаємодії між відвідувачем та майданчиком.

Якщо вас зацікавила розробка інтернет-магазину, то замовити її можна, перейшовши за посиланням https://smm.co.ua/sozdanie-internet-magazina-vinnica/ вже зараз. Студія розробки має багаторічний досвід роботи та застосовує інноваційні методи, що дозволяє клієнтам незмінно досягати поставлених цілей. Вартість розробки залишається вигідною для замовників.

Програмування та верстка інтернет-магазину

Коли буде підготовлено проєкт і затверджений прототип, можна переходити безпосередньо до програмування. На етапі верстки потрібно буде перевести сайт із графічної площини у формат коду HTML, який буде зрозумілий для будь-якого браузера. Верстка відбувається для основної сторінки, каталогу, карток продукції та інших розділів сайту, передбачених під час прототипування. Необхідно також вибрати відповідну адміністративну панель, яка відповідатиме за подальше ведення сайту співробітниками компанії або відповідальними фахівцями-аутсорсерами. На цьому етапі важливо забезпечити ефективну роботу фахівців, щоб унеможливити зайві часові витрати на етапі тестування, під час якого:

  1. Перевіряють відображення інтернет-магазину;
  2. Аналізують роботу у різних браузерах;
  3. Усувають дрібні недоліки та баги.

До речі,  якщо вас цікавить створення інтернет-магазину, то радимо перейти за посиланням https://smm.co.ua/sozdanie-internet-magazina-dnepr/, не гаючи часу.

Наповнення інтернет-магазину контентом

Для виконання подібних робіт потрібно звернутися до копірайтера та менеджера за контентом. Перший відповідає за текст, який супроводжуватиме картки товарів або розміщуватиметься у блозі магазину, а другий публікує його та грамотно доповнює зображеннями. Цей етап робіт можна проводити паралельно коїться з іншими стадіями створення магазину.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -