Як обрати фотографа

0

ПУНКТ ПЕРШИЙ — Рівень портфоліо

Будь-який фотограф має портфоліо. Якщо його немає, це не фотограф. Або ще зелений новачок, який не встиг його створити.

Фотограф створює портфоліо для клієнтів — начебто все логічно, і люди це розуміють. Але це тільки поки що не почнуть підбирати фотографа для своїх завдань. Тоді вмикається ще один параметр оцінки фотографа — вартість його послуг. І це зрозуміло, всі ми хочемо отримати послугу швидко, якісно і недорого.

Але так не буває. Виберіть із трьох будь-які два — так буває. Якщо швидко та якісно, то дорого. Якщо швидко та недорого, то неякісно. І так далі. Три одразу не буває ніколи.

Але головне у виборі фотографа це його портфоліо, наприклад роботи фотографа Владислава Тупчієнко (Київ) можна побачити тут: https://www.vlad-foto-video.com/, а не прайс. І тут варто запам’ятати найважливіше:

Фотограф завжди виставляє в портфоліо лише найкращі роботи. І якщо вам не подобається те, що бачите, це точно не ваш фотограф.

ПУНКТ ДРУГИЙ — Обсяг портфоліо

Як я вже писав вище, будь-який фотограф виставляє свої роботи в інтернеті для потенційних клієнтів. І що більше робіт є, то більше їх буде виставлено — це правило працює безвідмовно. Якщо ці роботи гідні того, щоб їх можна було показати.

Тому слід звернути увагу не тільки на якість фотографій в портфоліо, але і їх кількість. Ця ознака досить непряма, але все-таки має місце.

Ознакою професіоналізму є не лише вміння гарно знімати, а ще й робити це стабільно. Тобто, знімати красиво не іноді, але завжди. Ще складніше знімати повторні фотосесії для постійних клієнтів, коли потрібно повторити те, що вже знято, але, наприклад, із новою партією предметів. Це зробити складніше, ніж просто зняти перший раз, повірте моєму досвіду.

ПУНКТ ТРЕТІЙ — Кількість відгуків

Це самий сумнівний пункт, тому що його можуть підробити, але з іншого боку, коли клієнти залишають відгуки на різних майданчиках, то це вже складніше.

Проте набагато показовішими будуть негативні відгуки. Вони можна дізнатися те, що приховує фотограф. Головне, щоб усі поспіль не лаяли за якість. Тому що термін зриває майже кожен фотограф. Не завжди, але часто. Такі ми люди — творчі. Терміни це важливо, але не ключове. Хоча, звичайно, комерційні фотографи, які працюють за договором з великими компаніями в цьому плані дисциплінованіші, бо можуть отримати штраф від замовника.

У будь-якому випадку важливі всі відгуки, але якщо замовника не тиснуть часові рамки, то на термін виконання можна не так сильно звертати увагу.

ПУНКТ ЧЕТВЕРТИЙ — Легкість у спілкуванні

Тут все досить просто — якщо вам з фотографом дуже важко порозумітися, то краще не починати спільну роботу, тому що це буде випробування для нервів.

Багато професійних фотографів ще на етапі переговорів відмовляються від замовлення, якщо розуміють, що клієнт «важкий» і це правильно. Буває так, що порозумітися майже неможливо, тому найкраще не братися за такі замовлення.

З боку замовника те саме — якщо вам складно спілкуватися з фотографом, то знайдіть іншого.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -