Як правильно вибрати стоматолога?

0

Часи лікування зубів в поліклініці за місцем проживання після вистоювання черги за талончиком давно пройшли. Сьогодні потрапити на прийом до стоматолога набагато легше, однак професіоналів своєї справи знайти складно.

Критерії професіоналізму

Грамотність фахівця, в першу чергу, має на увазі кваліфікацію, досвід і знання. Професіоналізм підтверджується дипломами, сертифікатами, ліцензіями. Хороший стоматолог ними пишається і не приховує. Вони повинні надаватися на першу вимогу і нерідко виставляються в рамці вже в приймальні. Якщо документів не показують і ще обурюються недовірою, не варто надовго затримуватися в такій клініці.

Важливо! При знайомстві з документами слід звертати увагу на дату останньої спеціалізації. Курси, семінари та тренінги повинні проходитися щорічно. Це говорить про лікаря, що працює за сучасними технологіями.

Первинна консультація повинна бути безкоштовною. Під час неї ви зможете відзначити рівень оснащення, дотримання санітарно-гігієнічних норм. Чистота кабінету і халата повинні бути бездоганні. Це непряма ознака професіоналізму.

Пунктуальним потрібно бути не тільки пацієнтові, але і лікарю. Якщо фахівець заходить до кабінету значно пізніше призначеного вам часу, це говорить про його низького ступеня організованості.

Похід до стоматолога завжди хвилюючий. Професіонал своєї справи буде терпимим, уважним, встановить довірчі відносини, доступно пояснить, як буде проходити лікування, вказавши обов’язкові і необов’язкові процедури, що для цього буде потрібно і наскільки безболісним буде процес.

Рівень спеціалізації проявляється і в уважному вислуховуванні скарг без перебивання. Перед оглядом порожнини рота стоматолог повинен підготувати всі необхідні інструменти, помити руки, надіти рукавички і обробити їх антисептичним розчином. На обличчі повинна бути маска.

Показником професіоналізму стоматологии позняки є не стаж, а відсоток якісно пролікованих пацієнтів. Якщо лікар націлений тільки на кількість, колеги-стоматологи саркастично називають таких «екскаваторник». Любов до них у пацієнтів триває не більше 2-3 років, поки не почнуть випадати поставлені наспіх пломби. Кращий орієнтир — число постійних пацієнтів, що користуються послугами клініки з року в рік. Свого роду «фан-клуб».

Наявність асистента

Помічник необхідний для ведення документації, підготовки матеріалів до роботи і т. П. Тоді у лікаря залишається більше часу для пацієнта, щоб він не поспішав, і робив свою роботу якісніше. Навіть якщо стоматолог має декілька освіт, він повинен завжди працювати з асистентом, щоб не відволікатися на сторонні проблеми.

Важливим нюансом буде відчуття, що лікар не просто виконує свою роботу, а вирішує саме вашу проблему. При цьому не перериває процес балаканиною по своєму телефону.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -