Багато людей не знають, як підібрати потрібні слова при спілкуванні з тією чи іншою людиною. Часто така ситуація виникає при спілкуванні в коллектіве.Устраіваясь на нове місце праці, ви неодмінно в першу чергу будете спілкуватися з керівником вашої майбутньої організації, в цьому спілкуванні головне правильно поставити мова і задати коректні питання.
Чим більше будете знати про режим даної організації та про колектив, тим швидше пройде адаптацію на новому місці роботи. Потрібно більше приділити увагу спілкуванню з керівником організації. Через слів, використовуваних у вашій мові, начальник може бути на вашому боці або, навпаки, проти вашої кандидатури.
Щоб ваш керівник прийняв вашу сторону, потрібно пам'ятати наступні принципи:
- не слід нав'язувати свою думку, і ні в якому разі командувати;
- не можна постійно говорити тільки «так» і «ні»;
- вести бесіду ввічливо і коректно.
Спілкуватися з керівником важливо, але спілкування з колегами теж має величезне значення. Бо саме з колегами необхідно проводити велику кількість часу і вирішувати робочі питання. Краще працювати в згуртованому колективі, ніж у колективі, де тільки сварки і нерозуміння один одного.
Щоб бути ввічливим і доброзичливим перед колегами, в спілкування поводьтеся з ними так, як вам хочеться, щоб до вас ставилися.
Щоб покращити спілкування з людьми, використовуйте правила: називайте оточуючих по іменах; не в якому-разі не лізти співрозмовнику в душу, якщо потрібно він сам розповість про свої переживання й проблеми. Ні в якому разі не можна розпускати плітки про колег. Дане негативне явище зустрічається у великих колективах. Нехай посмішка не сходить з вашого обличчя.
Хороші ділові відносини залежать не обов'язково від професіоналізму, а й від правильного спілкування з колегами та керівником.