Як вибрати рекламне агентство?

0

Рано чи пізно кожній компанії або підприємству доводиться звертатися до послуг рекламних агентств. Це — двигун прогресу і спосіб залучення максимальної кількості споживачів. Насправді все принципи, розрахунки і рішення зводяться до єдиного бажанням, що хвилює всіх бізнесменів — повернення коштів і вкладень в рекламну кампанію, а також зростання продажів, залучення нових клієнтів і, як наслідок, отримання більшого прибутку. Саме тому хороша реклама — мета будь-якого бізнесу, починаючи з дрібного, закінчуючи серйозним.

Найбільш вигідним і зваженим рішенням для проведення кампаній стає оренда конструкцій для зовнішньої реклами. Саме ці споруди дозволяють отримати максимальне охоплення аудиторії при мінімумі вкладень. Зважаючи на актуальність та затребуваність даного напрямку, величезна кількість підприємств пропонують свої послуги в цьому сегменті. Розглянемо їх класифікацію та як вибрати найкраще рекламное агентство.

Класифікація рекламних агентств у сфері зовнішньої реклами

В сучасних умовах рекламні агентства, що пропонують свої послуги в сфері зовнішньої реклами розподіляються на три групи:

Власники конструкцій, завдання яких криється в продажу власних площин. Основна відмінність даних компаній — обмеженість за кількістю носіїв, а також розташуванню конструкцій.

Баїнгові рекламні агентства, в мережі можна також зустріти інша їх назва — баєри. Дані компанії здійснюють підбір площин, виходячи з вимог і особливостей кампанії кожного клієнта. При цьому проводиться повний аналіз вільних площин. Ключова перевага співпраці з баєрами — більш глибоке знання і розуміння ринку фахівцями.

Full-service агентства, які співпрацюють з клієнтами за принципом повного циклу.

Принципи і критерії вибору рекламного агентства

При вирішенні розмістити рекламу на білбордах, слід враховувати наступний список критеріїв вибору конкретного агентства:

  • портфоліо — дозволить зрозуміти рівень успішності компанії, оцінити обсяги робіт, постійних клієнтів та ефективність рекламних кампаній підприємства;
  • дата створення агентства і час його роботи на ринку — даний фактор дозволить зрозуміти, як охоплення рекламних майданчиків, так і результативність компанії в цілому;
  • оперативність підбору рекламних майданчиків — від цього залежить швидкість впровадження конкретної рекламної кампанії, так як ринок не чекає і стартувати слід впевнено і вчасно;
  • рівень цін — в даному випадку слід судити в цілому, так як вартість оренди конкретного рекламного носія може варіюватися в зв’язку з місцем дислокації.

Крім цього, на вибір агентства з розміщення реклами на зовнішніх носіях впливає якість підбору програми. Зокрема, слід враховувати правильність вибору площин, рівномірність їх розміщення в необхідних районах, а також оглядовість того чи іншого бігборда.

Орієнтуючись на дані принципи, підбір рекламного агентства можна зробити найбільш грамотно, зробивши свою кампанію успішною і прибутковою.

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами - front2back2@gmail.com