Як вибрати санаторій і в якому випадку він потрібен. Особистий досвід.

0

Санаторії — штука непроста. Це не рейс для перельоту підібрати і не ресторан для вечері в центрі. Санаторії лікують всяке, різне, самі по собі дуже специфічні, а ще знаходяться в різних станах і не однаково сервіс надають.

Багато хто до цих пір не розуміють, коли треба думати про санаторії, як і від чого там лікуватися і взагалі, не знають, для чого вони потрібні.

1) Перший етап. Усвідомлення, що спина болить довго, болісно і потрібно це якось вирішувати. Варіантів, які намалювали лікарі, три: а) зняття симптоматики, наприклад, гормональна блокада нерва; б) нейрохірургічна операція, про яку навіть сам лікар рекомендує «подумати 100 раз», перш ніж зважитися; в) консервативне лікування, зокрема, ЛФК, басейн, курс масажу, деякі специфічні фізіотерапевтичні процедури, санаторій 1 раз в рік.

На цьому етапі людина може шукати вирішення проблеми в пошукових системах, задаючи питання типу «що робити, якщо болить спина». Або ставити питання в соц мережах, просячи рекомендації.

2) Другий етап. Оцінка запропонованих лікарем варіантів. Перечитування до дірок форум тих, хто пережив операцію, знаходження і підписка на всі групи в соцмережах із серії «Життя після операції», вивчення історії людей, перегляд знімків і фото. Розумію, що поки не готова. Не виключаю в майбутньому, але в даний час буду робити все, що від мене залежить, щоб жити без неї. Від 6 місяців до 2 років реабілітації мене лякають.

Блокада, таблетки — тимчасовий вихід. Вистачає на якийсь період, але не вирішує проблему по суті.

ЛФК, басейн, масаж — все це є, але якось не регулярно. Намагаюся впровадити в звичку, але мозок раз у раз шукає привід ухилитися і злитися. Може і правда санаторій?

На цьому етапі клієнт думає, який із способів вирішення проблеми для нього найбільш релевантним. У хід йдуть будь-які джерела інформації, відгуки інших людей, статті, блоги.

У Тревел це можуть бути запити з серії «куди поїхати у вересні у відпустку», «де відпочити на новий рік», «де тепле море в лютому».

3) Третій етап. Пошук санаторію, зазвичай є критерії для пошуку. Профіль санаторію https://radon.com.ua/ru/, наявність басейну, певних процедур, вартість, а також послуги на кшталт Wi-Fi, розташування і транспортна доступність.

Тут треба зробити ремарку, що найчастіше турист звернутися в тур фірму, де йому підберуть варіанти під запит.

На цьому етапі важливо, наскільки добре представлений об’єкт в інтернеті, чи є у нього сайт, чи є про нього відгуки, представлена ​​чи вичерпна інформація про послуги, ціни, наявності місць.

4) Четвертих етап. Я вибрала кілька варіантів, які мені сподобалися, посилання зберегла в обраному. Тепер моя мета — з’ясувати наявність путівок на мої дати. І тут у 90% переглянутих сайтів — на них немає модуля бронювання з інформацією про доступні датах. Частково виручає агрегатор, але інформація на ньому не завжди актуальна. В результаті доводиться в кожен відправити запит поштою і чекати відповіді.

Тут важливо зручність отримання інформації на сайті, юзабіліті іншими словами. Чи не піде чи ваш клієнт в букінг або ще куди, де простіше і зрозуміліше? Важлива швидкість відповіді.

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами - front2back2@gmail.com