Renault Koleos - Світ Авто

0

Концепт-кар першого 100% кросовера Renault був представлений в 2000 році на автосалоні в Женеві. Готову серійну версію французький концерн показав тільки в 2008 році на автосалоні в Парижі. Renault Koleos - транснаціональний автомобіль, тому що він був створений у співпраці з Renault, Samsung Motors і Nissan, тому насправді цей автомобіль більше азіатський, ніж європейський.

Франко-корейсько-японський дизайн - це не що інше, як Nissan X-Trial (саме від нього були адаптовані днище і трансмісія) з кузовом, розробленим корейської Renault Samsung Motors Studio Design, а також підвіскою і обладнанням. Підходить для породистого Рено Колеос. Відновлений Renault оснащений металевими кожухами кузова, а в деяких версіях він може бути дооснащена, в тому числі в панорамному скляному люку.

Всі потраплять в Колеос

Одні через зручності і ексклюзивного оснащення, інші через те, що багатогранний варіант можна придбати з уже відомою по Лагуні аудіосистемою Bose. Renault зазнав косметичний ремонт у 2011 році. Потім були вдосконалені передній фартух (лампи, решітка) і задній фартух (ліхтарі). Інтер'єр не сильно змінився, хоча виробник відзначає, що теж щось підробили. Пластикові елементи приладової панелі з самого початку виробництва цього автомобіля були дуже якісними.

Творці Koleos постаралися зробити його обладнання максимально наближеним до позашляховиків. Він використовує привід 4x4, який до цих пір використовувався в Nissan X-Trail. Водій може вибирати між трьома режимами трансмісії. Базовий режим - 2WD, в якому наводяться в рух тільки колеса передньої осі. Коли дорожні умови стають більш складними, можна включити автоматичний режим. Потім привід переходить на передню вісь, але якщо є різниця в швидкості обертання між передніми і задніми колесами, електроніка захоплює задню вісь через багатодискову муфту. Режим LOCK доступний, якщо вам потрібно постійно вести всі чотири колеса. Потім до швидкості 40 км / ч багатодискова муфта безперервно передає привід на задню вісь.

Підвіска Koleos pseudo-terrain має кліренс для не надто пересіченій місцевості: 188 мм для дизельних двигунів, 206 мм для бензинових двигунів, а також кути в'їзду і з'їзду 27 і 31 градус відповідно. Новий Renault також оснащений системою допомоги при рушанні з місця, яка автоматично активується при рушанні з дороги на ухилі більше 10% і запобігає скочування автомобіля.

Renault Koleos доступний з одним з трьох двигунів: бензиновим 2.5 16V потужністю 171 к.с. і дизельним 2.0 dCi потужністю 150 і 173 к.с. Дизельні двигуни є спільною розробкою Renault і Nissan, а бензинові - виключно зі складів японської марки. Всі агрегати без проблем впораються з колосом вагою понад 1,5 тонн. Водіння по легкому бездоріжжю має приносити задоволення ентузіастам бездоріжжя.

Комментарии запрещены.

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -