Традиції Casuals — гуру моди і стилю

0

Упевнений, що багато хто з вас знають, що батьківщина футболу Англія, подарувала світові незліченну число молодіжних течій: моди, панки, скінхеади, але напевно найчисленніше, і має величезний резонанс у всьому світі — це повсякденний одяг.

hush1

На питання хто такі футбольні повсякденний одяг зараз і чим вони були в історії, відповім: Перш за все — це Чоловіче Братство Однодумців ті хто стоять з тобою плечем до плеча і готові битися за свої ідеали, свою команду, проти безликої пресинг системи — і знову і знову переконуватися ми інші, відмінні від сірої сумній натовпу, ми футбольніповсякденний одяг, ми вірні своєму стилю і традицій, ми -кращі!

Кілька основоположних критеріїв визначають буття повсякденний одяг футбол, вуличні бої і мода. От саме про моду і стиль Footboll повсякденний одяг, їх вплив на уми і серця молодіжних еліт і хочу сьогодні поговорити.

Як все це починалося або як все починалося

Молодіжна субкультура повсякденний одяг зазнала досить багато змін в процесі свого розвитку. Почнемо з того, що перші повсякденний одяг з’явилися в Ліверпулі в кінці 70х, саме там на трибунах футбольних ігор з’являються перші вболівальники, одягнені не в фанатські майки і шарфи з футбольної команди, а в досить дорогу та стильний одяг модних європейських дизайнерів. Вони вигідно відрізняються від інших своїм ненав’язливим, але строгим стилем, приглушеної кольоровою гамою, добротними тканинами основними атрибутами дорогого одягу.

Звідки раптом з’являються ця дорога дизайнерський одяг на ліверпульських і манчестерських уболівальниках?

Та все просто, хлопці з 80х, по перше хотіли виділяться на тлі панків, модів, бритоголових та інших течій, а по друге намагалися не попадатися на очі поліції, а це значило — носити строгий одяг, неяскравих забарвлень, ну і звичайно, чим дорожче одяг, тим важче в тобі запідозрити потенційного хулігана. Як би не так. Перше що зробили новоспечені повсякденний одяг — зламали усталені стереотипи «Джентельмени віддають перевагу дорогій класику і клітку Burberry«. Та й хто б міг подумати, що такі дорогі бренди як Stone Island і увінчаний королівською славою Burberry візьмуть на озброєння хулігани. Уже в 1994 починаючи зі знаменитого побоїща на матчі Дубліна «компаси» Stone наводять трепет на мирних поданих англійської королеви, а в поліцейських звітах — фігурують «добре одягнені молоді люди, що представляють групу ризику на ряду з футбольними фанатами«.

Але повернемося до 80-их років.

Якщо ти повсякденний одяг — це не тільки знання футболу, це ще й відповідний дресcкод. Обов’язковими в гардеробі стають майки поло Lacoste, Fred Perry, Sergio Taccini, а також сорочки Ben Sherman. До середини 80х — в гардероб кожного поважаючого себе кежуалc додані піджаки і вітровки Stone Island і CP. Ще через деякий час неотьемлимой атрибути кежуалс бренди Burberry, Aquascutum, Ellesse, Berghaus, Фіоруччі і Лоїс. З цього моменту в одязі кожного повсякденний одяг є обов’язкові марки і є ті, які можна вибирати виходячи з власних смакових уподобань.

У 90х фокус переваги стилю Casuals дещо змінюється. На арену виходять такі дизайнерські марки як Polo Ralph Lauren, Paul & Shark, їх тепер воліють спортивним брендам.

До речі сказати, все, що коли небудь носили повсякденний одяг переймалося і ставало популярним у всіх модних колах, часом не мають ніякого відношення до повсякденний одяг. Такий плагіат змусив повсякденний одяг переходити до нових брендів, відповідним своєму унікальному стилю в результаті в арсеналі повсякденний одяг з’явилися нові бренди Paul & Shark, Strellson, Prada Sport.

Нез’ясовно, але мінімалізм повсякденний одяг, його ненав’язлива строгість ліній і непомітність забарвлень привертали все більше шанувальників, спочатку з музичної англійської еліти (згадати хоча б легендарних братів з Oasis), а слідом за нею, стиль кежуал носять вже всі, хто хоче здаватися модним. І ось воно, відбулося! Casuals стає не просто молодіжною субкультурою, але і законадателем мод Туманного Альбіону.

Що ж дав модному світу повсякденний одяг? Здавалося б жодних прямих паралелей з модою в класичному сенсі немає. Але тут відразу спливає в пам’яті заяложене модною тусовкою слівце «кежуал стиль«. Звідки взялося воно в лексиконі завзятих модниць і просунутих модників і так несподівано міцно влаштувалося в повсякденній мові обивателів. Або модний кутюр’є випустив провокаційну «антигламурно» колекцію, про яку всі раптом в один голос заговорили, швидко полюбили і стали носити завжди і скрізь, змінивши свій епатажний гламур на простий і спокійний стиль футбольних кажуалс?

Так, ні, хлопці, Футболповсякденний одяг — ось істинний гуру моди і стилю, який задає тон на всіх континентах всіх модних тусовок, джерело натхнення та нових креативних ідей для модних будинків Лондона, Мілана, НьюЙорка. Саме повсякденний одяг субкультура є зараз своєрідною іконою і законадателем чоловічої моди. І жоден показ мод не обходиться без демонстраціями ліній «кежуал», жоден дизайнерський будинок не посміє винести на подіум тільки гламурну лінію, без демонстрації одягу в стилі кежуал.

Дивовижна річ повсякденна одяг не приїдається з роками, не губиться серед тисяч і тисяч модних тенденцій і брендів, а навпаки диктує кожному новому поколінню 80-90-2000х, свою ненав’язливу, непомітну строгість, мінімалізм чисто чоловічого стилю. Футболповсякденний одяг — це та сила, якою дуже важко протистояти, і навіть не в плані сили, але в плані моди. Це поле битви тепер безроздільно належить і належатиме повсякденний одяг Чоловічому Братству Однодумців.

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок