Легкий спосіб як правильно пройти співбесіду?

0

Влаштовуючись на роботи, іноді можна почути запитання від роботодавця, що відразу губишся і не знаєш, що можна сказати у відповідь. Наведу приклад: «Розкажіть трохи про себе». Почувши цю фразу, більшість людей починають губитися, бурмотіти щось незрозуміле і відповідати незрозуміло як. У такому випадку, важливо знати як правильно пройти співбесіду інакше ви ризикуєте, якщо ви не змогли сказати нічого виразного з цього приводу і охарактеризувати себе як працівника.

8tem

Всі майбутні шефи прекрасно розуміють, що це питання не зовсім зручний, але проте його задають. Також це допомагає виділити життєві пріоритети майбутнього співробітника. Деякі люди, які, відповідаючи на дане питання, як раз і розповідають про речі, які найбільш актуальні на даний момент.

Але ви допускаєте серйозну помилку, оскільки задаючи таке питання ваш майбутній начальник хоче дізнатися про вашу освіту, володіння мовами і про досвід роботи. Решта для нього не цікаво. Хоча бувають і виключення, коли роботодавець бажає в якості відповіді всього потроху. Це важливо знати, якщо ви шукайте легкий спосіб пройти співбесіду.

І звичайно ж не можна забути про другий по шкідливості питання типу «Розкажіть про ваші недоліки». Ні в якому разі не можна відпускати жартів типу «Я постійно лінуюся» або «Я люблю займатися сексом на робочому столі». Ідеальний варіант, якщо розповідаючи про недоліки ви зумієте підкреслити свої достоїнства. Наприклад, «я іноді так захоплююся роботою, що не помічаю часу і йду додому на півгодини пізніше». Тільки не в якому разі не слід розповідати про свої справжні недоліки, нехай для боса це стане сюрпризом — адже для вас найголовніше правильно пройти співбесіду.

Також слід продумати ситуацію, коли у вас запитають про причини звільнення з минулої роботи. Намагайтеся тримати баланс і показувати свій іскрометний гумор. Хоча дуже багато залежить від ситуації.

При влаштуванні на роботу у одного мого знайомого запитали про те, як він буде залагоджувати конфліктні ситуації. Він трохи подумав, похитав головою і потім з трохи посміхнувшись тихо, але впевнено відповів: «Нууу, я боксом займаюся 5 років». Правильно підібрана інтонація, витримка, вчасно посміхнутися — роботодавець дуже позитивно сприйняв відповідь. Так що успішно пройти даний можна дуже легко, якщо вдатися до кмітливості!

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами - front2back2@gmail.com