Розвиток емоцій у дітей на першому році життя

0

Емоції в житті маленької дитини відіграють велику роль, визначають мотиви його поведінки.

Так гарний настрій допомагає малюкові засвоювати ті чи інші звички, навички. Тривалі переживання активізують фізіологічні процеси в організмі, а відбивні, навпаки, пригнічують їх.

75-300x199

Не випадково годувати дитину, що плаче не рекомендується: їжа гірше засвоюється, закріплюється негативне ставлення до їжі як такої.
Перший крик - перші емоції

Новонароджений починає своє життя з крику. Перший крік- результат спазму голосової щілини. Спазми супроводжують перші дихальні рефлекси. Деякі вчені вважають, що перший крик - це перший прояв негативних емоцій (спазми викликають почуття сорому). В даному, випадку важко розрізнити м'язову реакцію і емоційний стан, так як у новонародженого немає ніякого життєвого досвіду. Однак можна стверджувати, що вже в перші дні дитина реагує на неприємні відчуття, пов'язані з його потребами в харчуванні, сні, теплі. Причинами крику служать голод, мокрі пелюшки ...

При нормальному вихованні оглушливі «уа» немовлят непомітно переходять у менш бурхливе вираження негативної емоції - плач. Плач стає природним вираженням всякого роду неприємних чи больових відчуттів.


Розвиток емоцій у дітей на першому році життя

Позитивні емоції з'являються пізніше, на другому місяці. Спочатку це легка усмішка, коли дорослий, схилившись над малюком, ласкаво розмовляє з ним.

Стан комфорту, випробовуване малюком, коли він здоровий, чистий, нагодований, необхідно для його спокійного поведінки, але саме по собі викликати радість не може. Головна умова виникнення позитивних емоцій - спілкування з близькими людьми і пізнання навколишнього світу. Радіти дитину потрібно вчити!

З кожним днем дитина посміхається все частіше і чарівна, доставляючи батькам радість. Поступово виробляється особлива реакція звернення до дорослих, яка називається комплексом пожвавлення. Малюк зосереджує погляд на обличчі схилився над ним людини, посміхається йому, жваво рухає ручками та ніжками, видає тихі звуки.

Це і є вираз з'явилася потреби в обігу - першої соціальної потреби дитини.

До трьох-чотирьох місяців малюк може радіти і в відсутність дорослих, розглядаючи яскраві іграшки. Пізніше він навчиться сміятися, голосно і забавно.

Емоційне спілкування дітей у цей період є основним засобом їх психічного розвитку. Емоційний стан дітей нестійкий, вони легко переходять від сміху до плачу і навпаки. Тому їх легко заспокоїти, досить показати нову іграшку. Деякі діти можуть бути не примхливими і не плаксивими, але байдужими до всього. Такий стан виникає найчастіше через слабке здоров'я або в результаті недостатньої уваги дорослих.

До кінця першого року життя дитина проявляє любов і прихильність до близьких, симпатію до тих, хто його забавляє.

Малюк може відчувати і збентеження. Деякі діти, коли до них звертається незнайома людина, опускають очі, відвертаються. Але в цей період життя почуття збентеження ще не має особливого значення, хоча і може стати згодом основою сором'язливості.

Ось чому потрібно, щоб дитина звикала до спілкування з різними людьми, навчався посміхатися і отримував море позитивних емоцій у спілкуванні з людьми особливо в перший рік життя!

Оставить ответ

Copyright © 2016 argprint.com.ua - Блог для жінок *** З питань розміщення реклами -